Η "φωτογραφία" όμως με την οποία υπέγραψαν το "χτύπημά τους" περιγράφει ακριβώς την ουσία του προβλήματος:
Η Αγιά Σοφιά, με το σταυρό επάνω στον τρούλο.
ΑΥΤΟ λείπει από την σημερινή σχολική εκπαίδευση.
Και καμιά πολυφυλετική και πολυπολιτισμική θεωρία δεν μπορεί να καλύψει το κενό των αληθινών ιδανικών μας. Γιατί πέρα από τα υλικά μέσα, πέρα από διδακτικές μεθόδους και μηχανήματα,αυτό για το οποίο διψάει ο σημερινός νέος στην Ελλάδα είναι η δροσιά από την ιστορική του κληρονομιά, από τους αγώνες της φυλής του, από τους ήρωες που πότισαν την γη αυτή με αίμα, από τους νεομάρτυρες που θυσιάστηκαν για την Ορθόδοξη πίστη μας, από το πεντακάθαρο νερό με το οποίο κρατήθηκαν οι πρόγονοί μας ζωντανοί.
Γι αυτό το νερό ΔΙΨΑΜΕ. Αυτό το νερό ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ.
Ένα "Κρυφό σχολειό". Αυτό χρειαζόμαστε.
Καμαρώστε και την αντίδραση του Υπουργείου Παιδείας:
Το Υπουργείο λοιπόν "προέβη στις απαραίτητες νόμιμες διαδικασίες προς τη Δίωξη Ηλεκτρονικού ΕγκλήματοςλεΗληΛΕ για την αναζήτηση των υπευθύνων."
(καλό είναι εκεί στο Υπουργείο να μάθουν και λίγη πληκτρολόγηση: τους ξέφυγαν κάτι γράμματα)
Αυτό το Υπουργείο Παιδείας έχτισαν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, στη 40χρονη διακυβέρνησή τους. Το βιβλίο με τον "συνωστισμό" στο λιμάνι της Σμύρνης, την απαγόρευση εξομολόγησης στα σχολεία, την αργία -αντί για εκκλησιασμό- στην εορτή των 3 Ιεραρχών και αμέτρητες άλλες εκτροπές.
Σ' αυτό το "σάπιο κατασκεύασμα" επιτέθηκαν τα παλικάρια της GHS.
Όσο για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, τους θυμίζουμε ότι η ξεφτίλα της σημερινής κατάστασης εμφανίζεται σε όλο της το μεγαλείο στο Indymedia.
Στοχοποιήσεις δικαστών, πολιτικών, πολιτών, αστυνομικών, βουλευτών, παρότρυνση και συμμετοχή σε εγκληματικές πράξεις υπό την κάλυψη του -καταργημένου με νόμο- Πανεπιστημιακού ασύλου. Ας κλείσουν λοιπόν πρώτα το Indymedia.. εκτός αν αυτό τελεί υπό την προστασία των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.
Ακολουθεί το κείμενο της GHS (την είδηση για το χτύπημα διαβάσαμε αρχικά εδώ).
Παρακάτω παρατίθεται το πλήρες κείμενο από την αλλοιωμένη σελίδα: ( www.minedu.gov.gr
)
Καλωσορίσατε στο
Υπουργείο Παραπαιδείας !
Εδώ που γεννήθηκαν τα
ιδανικά.. εδώ! Στην χωρα τον μεγάλων φιλοσόφων των μεγάλων μαθηματικών.. εδώ!
Στην μητέρα της παιδείας που το σχολειό πλέον ονομάζεται φροντιστήριο, που το
σχολειό μοιάζει με κλουβί και οι καθηγητές σαν φυλακες..
Μια χώρα με ένα σάπιο σύστημα παιδείας που οδηγεί τους νέους σε ένα μέλλον χωρίς προοπτικές χωρίς ιδανικά.. Ένα σύστημα που σου κόβει τα φτερά γιατί απλά δεν είχες χρήματα για φροντιστήρια ή για να σπουδάσεις.. Μια ιδιωτικοποιηµένη παιδεία.
Σε ένα σύστημα χωρίς
υποδομές, που διώχνει τους νέους στο εξωτερικό, ένα κομματικά υποκινούμενο
σύστημα που έχει εισχωρήσει παντού χωρίς να αφήνει περιθώρια στους νέους να
αποφασίσουν μονοι τους και από δικη τους κρίση το τι πολιτική άποψη θα έχουν.
Μια χώρα που η φωνή του
μαθητή δεν ακούγεται πουθενά και η ελευθερια λόγου δεν υπάρχει.
Η ελευθερία λόγου είναι μια αρχή, δεν είναι κανόνας, δεν είναι νόμος. Αν αυτή η αρχή περιορίζεται με οποιονδήποτε τρόπο οδηγούν τον άνθρωπο να κάνει πράξεις που είναι εναντια σε όλες του τις αρχές.
Η ελευθερία λόγου είναι μια αρχή, δεν είναι κανόνας, δεν είναι νόμος. Αν αυτή η αρχή περιορίζεται με οποιονδήποτε τρόπο οδηγούν τον άνθρωπο να κάνει πράξεις που είναι εναντια σε όλες του τις αρχές.
Είμαι 18..
Στο δημοτικό σκεφτόμουν να γίνω γιατρός.. λίγο μετά ήθελα να γίνω δάσκαλος…Στις αρχές του γυμνασίου ήθελα να γίνω κάτι άλλο.. Αλλά.. Aρχισα να βλέπω διάφορα..Μετά πήγα λύκειο.. Ξαφνικά οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, έμενα στις τάξεις σε μαθήματα και από απουσίες.. Δεν με ενδιέφερε το σχολειό πια.. Πήγαινα και απλά το έβλεπα σαν μια υποχρέωση για κάποιους άλλους και όχι για εμένα πια.. Δεν το έβλεπα πια σαν μέσο για να φτάσω τα όνειρα που είχα μικρός άλλα σαν ένα μέσο απλά για να μην με δείχνουν στον δρόμο και να λένε να ένας αγράμματος.. η αγάπη μου για την μόρφωση είχε χαθεί..
Στο δημοτικό σκεφτόμουν να γίνω γιατρός.. λίγο μετά ήθελα να γίνω δάσκαλος…Στις αρχές του γυμνασίου ήθελα να γίνω κάτι άλλο.. Αλλά.. Aρχισα να βλέπω διάφορα..Μετά πήγα λύκειο.. Ξαφνικά οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν, έμενα στις τάξεις σε μαθήματα και από απουσίες.. Δεν με ενδιέφερε το σχολειό πια.. Πήγαινα και απλά το έβλεπα σαν μια υποχρέωση για κάποιους άλλους και όχι για εμένα πια.. Δεν το έβλεπα πια σαν μέσο για να φτάσω τα όνειρα που είχα μικρός άλλα σαν ένα μέσο απλά για να μην με δείχνουν στον δρόμο και να λένε να ένας αγράμματος.. η αγάπη μου για την μόρφωση είχε χαθεί..
Γιατί;
Γιατί άραγε έγινα έτσι; Ίσως γιατί απλά βαριόμουν; Όχι.. δεν νομίζω.. ίσως το πρόβλημα που εσείς λέτε τεμπελιά είναι πιο βαθύ απ’ ότι φαίνεται.. Καθημερινά έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα… Έβλεπα σπουδαία άτομα να γίνονται περίγελος.. έβλεπα γιατρούς, δασκάλους και άλλους να τρέχουν στους δρόμους και να φωνάζουν.. να διαμαρτύρονται.. και εκεί άρχισα να βλέπω διαφορετικά τον όρο παιδεία.. ρώτησα τον εαυτό μου.. άραγε αν γίνω πολιτικός θα διορθώσω όλη αυτήν την κατάσταση; Αλλά μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ… Δεν μπορώ γιατί απλά δεν θα με αφήσουν.. Γιατί απλά αυτό που νομίζετε ελευθεριά δεν υπάρχει.. Το μόνο που υπάρχει είναι ένας κόσμος φτιαγμένος από χαρτί και μέταλλο.. Ένα χαρτί που λέγετε χρήμα και ένα μέταλλο που λέγετε ατσάλι.. Ατσάλι γιατί όσο και αν΄ έχουμε προσπαθήσει να το λυγίσουμε και να το κάνουμε στην άκρη δεν μπορούμε.. μας είναι δύσκολο.. Αλλά από την άλλη είπα άραγε μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι; Δεν υπάρχουν άλλοι; Γιατί νιώθω τόσο μόνος και ανήμπορος απέναντι σε αυτήν την κοινωνία;
Γιατί άραγε έγινα έτσι; Ίσως γιατί απλά βαριόμουν; Όχι.. δεν νομίζω.. ίσως το πρόβλημα που εσείς λέτε τεμπελιά είναι πιο βαθύ απ’ ότι φαίνεται.. Καθημερινά έβλεπα στην τηλεόραση διάφορα… Έβλεπα σπουδαία άτομα να γίνονται περίγελος.. έβλεπα γιατρούς, δασκάλους και άλλους να τρέχουν στους δρόμους και να φωνάζουν.. να διαμαρτύρονται.. και εκεί άρχισα να βλέπω διαφορετικά τον όρο παιδεία.. ρώτησα τον εαυτό μου.. άραγε αν γίνω πολιτικός θα διορθώσω όλη αυτήν την κατάσταση; Αλλά μετά από λίγο συνειδητοποίησα ότι δεν μπορώ… Δεν μπορώ γιατί απλά δεν θα με αφήσουν.. Γιατί απλά αυτό που νομίζετε ελευθεριά δεν υπάρχει.. Το μόνο που υπάρχει είναι ένας κόσμος φτιαγμένος από χαρτί και μέταλλο.. Ένα χαρτί που λέγετε χρήμα και ένα μέταλλο που λέγετε ατσάλι.. Ατσάλι γιατί όσο και αν΄ έχουμε προσπαθήσει να το λυγίσουμε και να το κάνουμε στην άκρη δεν μπορούμε.. μας είναι δύσκολο.. Αλλά από την άλλη είπα άραγε μόνο εγώ σκέφτομαι έτσι; Δεν υπάρχουν άλλοι; Γιατί νιώθω τόσο μόνος και ανήμπορος απέναντι σε αυτήν την κοινωνία;
Δείξτε σε εμένα.. δείξτε
σε όλους όσους είναι 18 σε όλους τους νέους που προσπαθούν να βάλουν την
αληθινή παιδεία στην καρδιά τους ότι δεν είναι μονοί τους! Γιατί η αληθινή
μόρφωση δεν είναι να ξέρεις πόσο κάνει 1+1 αλλά η μόρφωση του ανθρώπου απέναντι
στον συνάνθρωπο του.. Αν νομίζετε πως είμαι λάθος.. απλά κοιτάξτε όλους αυτούς
τους “σπουδαίους” στην βουλή των Ελλήνων.. αυτούς τους 300.. αυτούς που θα
έπρεπε να θαυμάζουμε για την μόρφωση τους σε τι κατάσταση μας έχουν φέρει….
Πολλοί από εσάς θα με
πείτε βλάκα η ότι απλά το κάνω για να τραβήξω την προσοχή.. ίσως και ναι είμαι
βλάκας.. ίσως και να θέλω να τραβήξω την προσοχή.. αλλά αν είμαι εγώ αυτά τότε
δεν θα έρθουμε πάλι στο σημείο που είμαστε τώρα; Αν ναι τότε αυτό τι κάνει
εσάς…;
Αυτός είναι ο νέος του
σήμερα.. μήπως θα πρέπει να αρχίσετε να κάνετε κάτι γιαυτό;
Υ.Γ 1) Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους νέους που
προσπαθούν και δίνουν μια μάχη για ένα καλύτερο μέλλον. Στους μαθητές που
παρόλες τις δυσκολίες των πανελλαδικών εξετάσεων έδωσαν το καλύτερο που
μπορούσαν ελπίζοντας σε ένα καλύτερο μέλλον και σε όλους όσους δεν γυρίζουν την
πλάτη τους στο μέλλον.
Υ.Γ 2) Η Ελλάδα καταρρέει
και για αυτό φταίτε μόνο εσείς που κυβερνάτε, μαζί και όλα τα υπόλοιπα λαμόγια
του κύκλου σας. Ο καθένας κάνει ότι μπορεί σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει.
Για αυτό και εμείς δεν έχουμε πλέον λόγο να φοβόμαστε κανέναν από τους νόμους
σας διότι απλά τους βγάζετε εσείς για να καλύπτουν εσάς και μόνο. Το 2012 θα
είναι η χειρότερη σας χρονιά. Όσα χρήματα και αν δώσετε για να φτιάξετε τα
συστήματα ασφαλείας, όσους νόμους και να βγάλετε, ποτέ δεν θα μπορέσετε να
σταματήσετε την οργή του Έλληνα πολίτη. Αυτόν που εσείς οι ίδιοι καλείτε να
αγωνιστεί ενάντιά σας. Ο μοναδικός τρόπος για να σταματήσετε τις διαρροές
προσωπικών δεδομένων ( όχι των απλών Ελλήνων πολιτών αλλά των δικών σας ) είναι
να σταματήσετε να βιάζετε καθημερινά την ζωή του Έλληνα πολίτη.
Υ.Γ 3) Δεν έχει διαγραφεί
τίποτα απ’τον παρόν ιστότοπο. Η ενέργεια αυτή ήταν συμβολική και όχι για να
δείξουμε της ικανότητες μας η να βλάψουμε τον συγκεκριμένο ιστότοπο. Αλλά
πρέπει να καταλάβετε ότι και εμείς επιζητούμε το δίκιο μας! Εσείς;
Wε dερloy αn ιdεα for ελευθερία,
δημοκρατία, δικαιοσύνη, παιδεία! Wε tακε ovεr, join υς!
In somε dεcαdεs from noω ωε ωill bε
τhε gεαrς of τhε systεm. Wε αrε noτ nεgoτiατing, ωε don’τ mακε dεαlς, ωε hαvε α
plαn.
Με εκτίμηση,
Εγώ ο γιος σου/ κόρη σου, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας.
Εγώ ο γιος σου/ κόρη σου, της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας.
Ἕνα μεγάλο μπράβο στὰ παλληκάρια τῶν DHS!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι ἂν αὐτὸ ἀποτελεῖ ἐγκωμιασμὸ ἐγκληματικῆς ἐνέργειας, μὲ τιμὴ νὰ ἀναλάβω τὶς εὐθῦνες ποὺ μοῦ ἀναλογοῦν.
Ἄραγε αὐτοὶ ποὺ ζήτησαν τὴν εἰσαγγελικὴ ἔρευνα, εἶδαν πρῶτα τὰ μοῦτρά τους στὸν καθρέφτη; Ἤ μήπως δὲν ἄντεχαν στὸ θέαμα;
όπως φαίνεται μόνον με παράνομη ενέργεια μπορούσε να μπει ο σταυρός και τα σύμβολα του έθνους μας στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας.
ΑπάντησηΔιαγραφή