Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Γιωργάκης (Ανδρέα;) Παπανδρέου



Ο Γιωγράκης τελικά δεν πέτυχε ποτέ του να γίνει άξιος γιός του Ανδρέα! Παρόλο που προσπάθησε σκληρά να μιμηθεί τον μπαμπά του, απέτυχε οικτρά!
Ούτε καν Γεώργιος Παπανδρέου δεν έγινε όπως ο παππούς του..
Δυστυχώς για αυτόν και για το ΠΑΣΟΚ παρέμεινε Γιωργάκης…

Ο Βενιζέλος από την άλλη είναι βαρύς και μάγκας! Αφού όμως δεν τον θέλει ο αείμνηστος Ευάγγελος Γιαννόπουλος (θυμίζω ότι εμφανίστηκε στον ύπνο του εκλεκτού του Δημήτρη Ρέλλου παροτρύνοντας τον να εκτοξεύσει ένα σκέτο φραπέ με γάλα στον Βενιζέλο) δεν νομίζω ότι θα πρέπει να αναλάβει αυτός το ΠΑΣΟΚ.

Πραγματικά πιστεύω ότι έφτασε το πλήρωμα του χρόνου, να αναλάβει μια γυναίκα το πηδάλιο του Κινήματος! Όχι.. μην πάει το μυαλό σας στην Άννα Διαμαντοπούλου!

Το blog Αντιπαρακμή συντάσσεται με την Ανεξάρτητη Κίνηση «ΕΥΑ ΚΑΪΛΗ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ» και στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την υποψηφιότητα της γνωστής τηλεπαρουσιάστριας και στελέχους του ΠΑΣΟΚ, Εύας Καϊλή !
Επειδή και η πολιτική είναι θέμα αισθητικής! ;)

Διαβάστε επίσης: Απο τον Γιωργάκη πίσω στον Μάρξ...

2 σχόλια:

vetdino είπε...

φίλε μου αρέσει το μπλογκ σου και σε βάζω στα links ;)

Andkand είπε...

Φίλε, σε ευχαριστώ που με έβαλες στα links σου!
Επειδή μου αρέσει και εμένα το δικό σου blog σου ανταποδίδω βάζοντας και εγώ το δικό σου link στα δικά μου. ;)