Τρίτη, 4 Μαρτίου 2008

Άσυλο προοδευτικών παραλλογισμών




Μόνιμο επιχείρημα των βιαστών στα δικαστήρια είναι «φορούσε προκλητικό μίνι, που σημαίνει ότι “τα ήθελε”, κ. πρόεδρε.» Το επιχείρημα των αριστερών φοιτητικών παρατάξεων στην Κομοτηνή, όταν επιτέθηκαν στον χώρο που συνεδρίαζαν οι πρυτάνεις, ήταν ότι «οι πρυτάνεις… “δεν τα ήθελαν”!!!».
Το περασμένο Σαββατοκύριακο συνεδρίασαν στην Κομοτηνή οι πρυτανικές αρχές όλης της χώρας για να εξετάσουν την πορεία του νόμου - πλαισίου για την ανώτατη παιδεία. Υπό τον φόβο των γνωστών «επαναστατών με τις φαιοκόκκινες σημαίες» μαζεύτηκαν σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης και όχι σε κάποια αίθουσα του πανεπιστημίου. Εκτός του ξενοδοχείου είχαμε τη γνωστή παράσταση. Μαζεύτηκαν εκατό έως διακόσιοι κρανοφόροι της προόδου. Με στρατιωτικό βηματισμό και συνθήματα του στιλ «λαέ μη σκύβεις το κεφάλι...» επιχείρησαν να σπάσουν το μπλόκο της αστυνομίας.
Ως εδώ, όλα ειναι γνωστά κι αναμενόμενα. Ο μόνος τρόπος για να παίξουν στην TV οι ελάχιστοι είναι να ανεβάσουν ένα σόου που εμπεριέχει σύγκρουση με τα ΜΑΤ. Το καινοφανές στην προχθεσινή παράσταση ήταν η δήλωση του αρχηγού των κρανοφόρων επαναστατών: «έπειτα από δύο χρόνια κίνημα(;)», είπε στις κάμερες, «αυτοί οι κύριοι αποφάσισαν να συνεδριάσουν εκτός ασύλου».
Αυτή η δήλωση χρήζει διερεύνησης. Τι ακριβώς εννοούσε ο ποιητής και γιατί είναι επαναστατικό αμάρτημα η συνεδρίαση των πρυτάνεων εκτός «ασύλου»;
Κατ’ αρχήν, πρέπει να διευκρινίσουμε το αυτονόητο: κάθε ομάδα ανθρώπων μπορεί να συνεδριάζει όπου κάνει κέφι ή μπορεί. Είτε εντός είτε εκτός ασύλου. Είτε σε ξενοδοχείο είτε στην κορυφή των Ιμαλαίων. Βέβαια, είναι ντροπή για τη χώρα και την ακαδημαϊκή μας κοινότητα να μην μπορούν οι πρυτανικές αρχές, υπό τον φόβο των αριστερών τραμπούκων, να συγκενρωθούν εντός των πανεπιστημίων, αλλά δυστυχώς το συνηθίσαμε και αυτό. Νόμος στα πανεπιστήμια είναι η θέληση εκείνων που κουβαλούν στειλιάρια με κόκκινα ή φαιοκόκκινα σημαιάκια στην άκρη. Το άσυλο χρησιμεύει στην επαναστατική υπονόμευση των συνεδριάσεων των πρυτανικών αρχών, δηλαδή στην παρεμπόδιση της ελευθερίας του λόγου. Με ιδεολογικά προσχήματα έχουν εγκαθιδρυθεί σε όλη την επικράτεια δεκάδες ανεξάρτητες του νόμου περιφέρειες, κάτι σαν τα Ζωνιανά με ιδεολογική προβιά.
Φτάσαμε λοιπόν στο σημείο να ψέγονται οι πρυτάνεις, διότι δεν επέλεξαν να συνεδριάσουν εντός του «ασύλου» που απολαμβάνουν οι τραμπούκοι της Αριστεράς και της ... «Προόδου». Ετσι οι τελευταίοι θα μπορούσαν να τους χτίσουν ανενόχλητοι εντός του γραφείου που συνεδριάζουν ή να τους κρατήσουν ομήρους μέχρι να αποφασίσουν όσα οι μειοψηφίες θέλουν. Κάτι αντίστοιχο θα ήταν να διαμαρτύρονται οι κουμποροφόροι των Ζωνιανών γιατί η ΕΛ.ΑΣ. δεν κάνει το συνέδριο των ειδικών φρουρών (άοπλων εννοείται) στην ορεινή Κρήτη.
Το πιο θλιβερό στα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι πλέον τα φαινόμενα βίας των μειοψηφιών. Αυτά τα συνηθίσαμε. Είναι η έκλειψη του ορθού λόγου σε χώρους οι οποίοι στον υπόλοιπο κόσμο είναι ναοί του ορθού λόγου. Η επαναστατική «λογική» που εμφανίζεται κυρίαρχη σήμερα στα ΑΕΙ -ίσως επειδή είναι φωνασκούσα- έχει κάνει κάθε διάλογο αδύνατο. Στο όνομα της ελευθερίας διακίνησης των ιδεών παρεμποδίζεται κάθε συζήτηση. Είτε με τα στειλιάρια είτε με παραλογισμούς. Και τελικά δεν ξέρουμε ποιο από τα δύο είναι το χειρότερο...

6 σχόλια:

Λεωνίδας είπε...

Ως φοιτητής, βίωσα στο πετσί μου φίλε θεσσαλονικιέ, όσα πολύ γλαφυρά περιγράφεις.
Υποστηρίζω ακράδαντα στην κατάργηση του ασύλου. Γιατί το άσυλο πλέον είναι άσυλο σε εγκληματίες και όχι σε ιδέες, όπως ήταν ο πραγματικός του στόχος.

Μου είναι αδιανόητο, στην χώρα που γέννησε τη δημοκρατία, να φοβάσαι να παρκάρεις ή να περπατήσεις βράδυ εντός του πανεπιστημίου, γιατί εκεί πλέον επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας (αλβανοί, άστεγοι, αθίγγανοι, πρεζάκια, κλεφτρόνια κτλ).

Anonymous είπε...

Προσυπογράφω. Το άσυλο δεν έχει κανένα νόημα, διότι δεν κινδυνεύει η ελεύθερη διακίνηση ιδεών από κανέναν.
Αντιθέτως, το χρησιμοποιούν πάσης φύσεως αντικοινωνικά στοιχεία για να κάνουν την "δουλειά" τους προφυλαγμένα από αστυνομικές "ενοχλήσεις".

Anonymous είπε...

Ας δούμε ποιοι δίνουν πολιτική κάλυψη στους κουκουλοφόρους, εκβιάζοντας την κυβέρνηση... Τους ξέρουμε όλους πολύ καλά... Μας κάνουν τώρα τελευταία και τους life style "cool" πολιτικούς, οδηγώντας πανάκριβες μοτοσυκλέτες.

E είπε...

Είναι κάποιοι άλλοι που κάνουν "κωμικές εκπομπές" στην Ελληνική τηλεόραση και προσπαθούν να περάσουν με αυτό τον τρόπο ύπουλα την ιδεολογία τους...

ΖΗΤΩ Η Ε.Ο.Κ.Α είπε...

θανατος στα αναρχιδια
η ντοπη της κοινωνιας
αρεσκει μου που καποιοι πολιτικοι τους συκγρινουν με τους εθνικα αφυπνισμενους ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ
αλλα ετσι μας θελουν οι πολιτικοι κοιμισμενους και αρνια

ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΑΥΤΗ Η ΓΗ ΔΕ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ

blogger είπε...

ΑΝΑΡΧΙΑ…

…ίσως η πιο παρεξηγημένη θεωρία



Τη λέξη αναρχία την χρησιμοποιούν οι Κρατιστές για να περιγράψουν μια κατάσταση χάους και αταξίας, μια κατασταση εκτός ελέγχου. Έτσι ένας άνθρωπος απληροφόρητος επι του θέματος, μπορεί να νομίζει πως αναρχία σημαίνει χωρίς αρχές. ΛΑΘΟΣ! Η λέξη αναρχία προέρχεται απο το στερητικό “α” και τη λέξη “αρχή” που σημαίνει εξουσία. Έτσι λοιπόν μπορούμε να πούμε πως αναρχία σημαίνει “χωρίς εξουσία”. Η αναρχία είναι η θεωρία η οποία προτείνει μια κοινωνία απαλλαγμένη απο τα δεσμά της εξουσίας, μια κοινωνία όπου η κυρίαρχη ηθική αρχή είναι το να κάνεις στον άλλον ό,τι θα ήθελες να σου κάνει και αυτός υπο τις ίδιες περιστάσεις, μια κοινωνία με αλληλεγγύη και αλληλοβοήθεια που είναι αναγκαία για την επιβίωση και την εξέλιξη του ανθρώπου καθώς είναι κοινωνικό ον.

Σαν αναρχικοί αρνούμαστε το Κράτος, σαν κύριο εκπρόσωπο της εξουσίας και γιατι έχει δημιουργηθεί για να διασφαλίζει με νόμους, βία και προπαγάνδα τα συμφέροντα και την ιδιοκτησία των Καπιταλιστών. Αρνούμαστε την εξουσία ανθρώπου απο άνθρωπο και πιστεύουμε πως η μόνη εξουσία στην οποία ο άνθρωπος πρέπει να υποτάσεται είναι αυτή της φύσης, δηλαδή να ζει μαζί της αρμονικά γιατί δεν μπορεί να επιβιώσει ανεξάρτητα απο αυτή όντας κομμάτι της. Επιδιώκουμε μια κοινωνία με απόλυτη ελευθερία γιατι την θεωρούμε το μεγαλύτερο και πολυτιμότερο αγαθό. Θέλουμε μια κοινωνία με αυτοδιεύθυνση και άμεση δημοκρατία όπου κάθε κοινότητα θα είναι αυτόνομη και οι άνθρωποι θα συναποφασίζουν και θα αλληλοβοηθειούντε για να προοδεύουν υλικά και πνευματικά. Θέλουμε τα μέσα παραγωγής να ανήκουν στις κοινότητες και οι άνθρωποι να τα χρησιμοποιούν προς όφελος τους και όχι προς όφελος των αφεντικών. Δεν πιστεύουμε σε σύνορα και πατρίδες γιατί πιστεύουμε στην αδελφοσύνη όλων των αθρώπων. Τα σύνορα δημιουργήθηκαν στους αιώνες απο τους κεφαλαιοκράτες και τους κρατιστές για να χωρίσουν τις ιδιοκτησίες και την κυριαρχία τους. Εμείς θεωρούμε πατρίδα μας ολόκληρη τη γη γιατι πάνω σε αυτή ζούν όλοι οι άνθρωποι και έχουμε για ιστορία μας την ιστορία όλων των πολιτισμών γιατί τους θεωρούμε όλους ισάξιους και μας αρέσει να παίρνουμε θετικά απ’ όλους. Εφόσον οι μισθωτοί δούλοι όλης της γης έχουν τα ίδια συμφέροντα θα πρεπει να είναι αδελφομένοι για να τα ικανοποιήσουν. Τα Κράτη για να διχάζουν τους ανθρώπους ώστε να μην ξεσηκώνονται εναντίον τους και για να τους χρησιμοποιούν για τους πολέμους τους, θέτουν όλα σαν πρόσχημα την εθνική ενότητα, δηλαδη την συμφιλίωση εκμεταλευτών με τους εκμεταλευόμενούς τους λέγοντας οτι είναι ένα έθνος και πως έχουν εθνικούς εχθρούς να αντιμετωπίσουν. Έτσι αρνούμαστε τους ιμπεριαλιστικούς και τους εθνικούς πόλεμους και υποστηρίζουμε μόνο τον κοινωνικό-ταξικό πόλεμο. Θέλουμε την καταστροφή κάθε μορφή ιεραρχίας, κοινωνικών ανισοτήτων και όλων των τάξεων, θέλουμε δηλαδή πραγματική ισότητα και δίκαιη κατανομή του πλούτου.

Στον αγώνα μας για την αναρχία χρησιμοποιούμε σαν όπλα μας την αλληλεγγύη, την πολύμορφη δράση και την αυτοοργάνωση. Είμαστε κατά της άσκοπης βίας. Την χρησιμοποιούμε μόνο ενάντια στην Κρατική βία. Η αναρχία θα επικρατήσει ενάντια σε Κράτος και Κεφάλαιο μόνο με Κοινωνική Επανάσταση, η οποία θα συντρίψει όλους τους αστικούς θεσμούς και θα ανοίξει το δρόμο προς την ελευθερία.