Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Ο Πάπας τελικά ΔΕΝ είναι μαύρος κ ΔΕΝ λέγεται Πέτρος. Η "εμφάνιση" του π.Παϊσίου και ο πόλεμος που ΔΕΝ έγινε το 2010!! Όταν η προφητολαγνεία συναντάει τη βλακεία.

Εδώ και βδομάδες βομβαρδιζόμαστε με δημοσιεύματα για την "προφητεία" ότι
"ο επόμενος Πάπας θα είναι ο τελευταίος και ότι θα είναι μαύρος και θα λέγεται Πέτρος και ότι μετά θα γίνει το τέλος του κόσμου ...".

Όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, η "προφητεία", έπαιξε ακόμη και σε μεγάλα δημοσιογραφικά ιστολόγια και τηλεοπτικά κανάλια!

Με πολύ θλίψη διαπιστώσαμε ότι αναπαρήχθηκε και από κάποια Ορθόδοξα ιστολόγια (προσβάλλοντας την αξιοπιστία τους).


Το αποτέλεσμα, το ξέρετε.
Ο νέος Πάπας ΔΕΝ είναι μαύρος, 
και ΔΕΝ λέγεται Πέτρος.

Τώρα βέβαια τη βρήκαν τη δικαιολογία:
ότι ανήκει στο τάγμα των Ιησουϊτών (όπως και τόσοι άλλοι) άρα μπορούμε να πούμε ότι είναι "μαύρος"!
Για το ότι δεν λέγεται "Πέτρος" αλλά Φραγκίσκος, ακόμη δεν βρήκαν δικαιολογία!!.

Μου θυμίζει κάτι μάρτυρες του Ιεχωβά που διέδιδαν ότι θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου θα γίνει το τάδε έτος, την τάδε ημερομηνία, έφθανε το έτος αυτό, μαζευόταν σε ένα γήπεδο περιμένοντας προσευχόμενοι και μετά ... προσπαθούσαν να δικαιολογηθούν!

Και άντε, αυτοί έψαχναν τρόπο να ψαρεύουν νέα θύματα με την επερχόμενη καταστροφή.
Είναι σωστό ιστολόγια να παίζουν τόσο άθλιο παιχνίδι απλά για να ανεβάζουν την επισκεψιμότητα τους;;;

Ή είναι τόσο επικίνδυνα επιπόλαιοι ορισμένοι ιστολόγοι;



2010: Η "εμφάνιση" του π.Παϊσίου και ο πόλεμος που ΔΕΝ έγινε.
Το 2010, ιστολόγιο της Ξάνθης xanthi-blogs.blogspot.gr (επώνυμο ιστολόγιο του κυρίου Τσορλίδη Αναστάσιου), εμφάνισε μια ιστορία:

Ότι κάποιος σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, είδε έναν μοναχό του Αγ.Όρους και ο μοναχός του είπε ότι τάχα 3 δόκιμοι μοναχοί από το μοναστήρι του Παντελεήμονος είδαν στο δρόμο τον π.Παϊσιο και τους είπε ότι μετά από 3 μήνες θα γίνει πόλεμος και να πάρουν αλεύρι και λάδι!!!

Βέβαια για όποιον γνωρίζει στοιχειωδώς το Άγ. Όρος, ξέρει ότι η μονή Παντελεήμονος είναι Ρώσσικη και έχει μόνον Σλάβους μοναχούς (και ελάχιστοι μοναχοί γνωρίζουν έστω και στοιχειώδη Ελληνικά). Επίσης οι μοναχοί του Αγ. Όρους, βρίσκονται συνήθως σε διακονήματα εντός του μοναστηριού και δεν συνηθίζουν να κάνουν βόλτες σε τριάδες!! Πολύ περισσότερο οι δόκιμοι!.

Κι όμως, η είδηση έπαιξε και πάλι μέχρι και σε κανάλια της τηλεόρασης (ανεβάζοντας φυσικά την επισκεψιμότητα του Ιστολογίου http://xanthi-blogs.blogspot.gr/2010/08/blog-post_2340.html

Παραθέτουμε ολόκληρη την προφητεία (υπάρχει ακόμη σε πολλά ιστολόγια όπως εδώ).

Συγκεκριμένα,χθες μετά τη Θεία λειτουργία στην Παναγία Δεξιά της Θεσσαλονίκης, αγιορείτης μοναχός που νοσηλευόταν τις τελευταίες μέρες στο Νοσοκομείο Γεννηματάς της Θεσσαλονίκης, μας εκμυστηρεύτηκε κάτι πολύ δυνατό για την πίστη μας που του το είπαν "συνάδελφοι" του μοναχοί από το Άγιο όρος, μιας και τον επισκέφτηκαν πρόσφατα στο Νοσοκομείο, μετά τη χειρουργική επέμβαση (επέμβαση ρουτίνας) που του έκαναν οι γιατροί.

Συγκεκριμένα...:
Ο Γέροντας Παίσιος, περπατούσε πριν από δύο εβδομάδες έξω από τη Μονή του Αγίου Παντελεήμονος, ώσπου το συνάντησαν 3 νέοι Μοναχοί (νέοι σε ηλικία).
Ανεξάρτητα από την έκπληξη που νιώσαν στην αρχή οι Μοναχοί, πήγαν αμέσως να ζητήσουν την ευχή του Γέροντος.
Μόνο που ο Γέροντας τραβήχτηκε, δεν τους έδωσε την ευχή του, αλλά με τρεμάμενη φωνή τους είπε:

`Τραβήξτε στο Γέροντα σας, και πείτε του να αγοράσει μεγάλες ποσότητες λάδι και αλεύρι, γιατί σε 3 μήνες από τώρα, θα έχουμε `πόλεμο` στην Ελλάδα, κι ο κόσμος θα πεινάσει`

και συνέχισε...:
`Να του πείτε του Γέροντα, να επικοινωνήσει και με τα υπόλοιπα Μοναστήρια...`
Μέχρι να συνέλθουν οι Μοναχοί, ο Γέροντας Παίσιος είχε χαθεί μέσα στο μονοπάτι...


[


Κάποια στιγμή ήρθε και η διάψευση από την Επιστασία του Αγ.Όρους αλλά όπως μπορείτε να διαπιστώσετε με μια αναζήτηση, ελάχιστοι μπήκαν στον κόπο να το ψάξουν και ακόμη λιγότεροι φρόντισαν να δημοσιεύσουν την επίσημη διάψευση :


Και τώρα λοιπόν που "δεν ήρθαν οι Βάρβαροι;"

Θα κατασκευάσουν την επόμενη "προφητεία" για να εντυπωσιάσουν;

Που πήγε η ανάρτησή σας για τον πάτερ Παϊσιο και την εμφάνισή του κ.Αναστάσιε Τσορλίδη;

Που πήγε  ο "Κώστας" ο φίλος σου που δουλεύει στο MAKΡO και έβλεπε τους μοναχούς να αγοράζουν λάδι και αλεύρι;;;

Μπορεί να διέγραψες την ανάρτηση αλλά έμειναν οι παραπομπές από τις εκατοντάδες αναδημοσιεύσεις της, όπως εδώ, εδώ, εδώ, εδώ που αποδεικνύουν ποιος πρώτος ανέβασε την υποτιθέμενη εμφάνιση του π.Παϊσίου.


Κανείς δεν έχει δικαίωμα να πλάθει ιστορίες και να γράφει προφητείες πολύ περισσότερο καπηλευόμενος τη φήμη οσίων, ασκητών και πατέρων.
 
Είναι καιρός κάποιοι να σοβαρευτούνε.

9 σχόλια:

Μαχητής Θεσσαλονίκης είπε...

Η επιπολαιότητα ορισμένων ιστολογίων δεν έχει τέλος:

Πριν λίγο φίλος μου, ιερέας, μου προώθησε εμαιλ με Ιρανό που υποτίθεται απαγχονίστηκε επειδή αρνήθηκε στους μουσουλμάνους του Ιράν να απαρνηθεί την χριστιανική του πίστη.

Συγκινεί η είδηση έτσι;
Ειδικά όταν δημοσιεύεται στο Αγιορίτικο βήμα:
http://www.agioritikovima.gr/diethni/18069-autos-o-anthr%CE%BF


Η είδηση πρωτοδημοσιεύθηκε σε άλλο Ελληνικό ιστολόγιο, εδώ:
http://www.oparlapipas.com/2013/03/blog-post_8846.html

Θέλετε να μάθετε την αλήθεια:
η φωτογραφία είναι μεν από άτομο που απαγχονίστηκε στο Ιράν, αλλά επειδή εκτέλεσε κάποιον Ιρανό δικαστή και όχι επειδή δεν αρνήθηκε τον Χριστό. Και το hoax αυτό κυκλοφορεί από το 2007!!

Δείτε το:
http://www.christianpost.com/news/hoax-christian-martyr-in-facebook-photo-actually-a-convicted-murderer-91509/

και εδώ:
http://www.gmanetwork.com/news/story/298354/scitech/socialmedia/convicted-murderer-turned-into-christian-martyr-in-facebook-hoax

Ας σοβαρευτούνε ορισμένοι, ειδικά όταν καπηλεύονται το όνομα του Αγίου Όρους.

doukaton είπε...

Έτσι έτσι
Ν'ανοίγει και σας το ματάκι σας σιγά σιγά.
Να καταλάβετε ότι όλα αυτά περί προφητειών και πατέρων παστίτσιων είναι μ-α-λ-α-κ-ι-ε-ς.

Μαχητής Θεσσαλονίκης είπε...

doukaton :
Μάθε κατ αρχήν να σέβεσαι. Δεν είναι υποχρεωμένοι οι άλλοι να διαβάζουν τις βρισιές σου.
Πολύ περισσότερο όταν δεν ευσταθούν.

Η ανάρτηση δεν ισχυρίζεται ούτε αμφισβητεί ότι υπάρχουν προφητείες.

Τελείως ενδεικτικά σου αναφέρω την προφητεία του πατροΚοσμά, ότι "όταν πέσουν 2 Πασχαλιές θα γίνει το ποθούμενο".

2 Πασχαλιές (δηλαδή να συμπίπτει το Ορθόδοξο Πάσχα με την εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου) έπεσαν 2 φορές (και δεν πρόκειτε ημερολογιακά να συμβεί ποτέ ξανά, σύμφωνα με το Παλαιό ημερολόγιο).

Η μία το 1912-13 οπότε απελευθερώθηκε η Ήπειρος (εκεί λέχθηκε η προφητεία)
και η δεύτερη φορά που συνέπεσαν οι "2 Πασχαλιές", ήταν το 1990-1991, οπότε κατέρρευσε το κομμουνιστικό καθεστώς στην αλβανία και έκτοτε μπορούν οι αδερφοί μας βορειοηπειρώτες να τελούν θρησκευτικά μυστήρια (βαπτίσεις, γάμους, λειτουργίες, μνημόσυνα) και να έχουν ελεύθερη επικοινωνία με τη μάννα Ελλάδα. Μέχρι τότε απαγορευόταν κάθε θρησκευτική λατρευτική πράξη.

Αυτό που αμφισβητούμε και καταγγέλλουμε είναι την "κατασκευή" προφητειών και προφητών προκειμένω να ανέβει η επισκεψιμότητα σε μια ιστοσελίδα, και την άκριτη αναπαραγωγή δημοσιευμάτων από ιστοσελίδες και ιστολόγια, που προσβάλουν το κύρος των ιστολογίων.

Πέτρος είπε...

Πολύ καλό το άρθρο (όπως πάντα!) και συγχαρητήρια γιατί πρέπει κάποιοι που έχουν πα΄ρει αερα να μπουν στην θέση του. Σχετικά με τις Προφητείες και τις "προφητείες" πρέπει να γίνει μια διάκριση. άλλο οι Προφητείες των Πατέρων της Εκκλησίας όπως του Πατρο Κοσμά του Αιωτολού και του Πατέρα Παϊσιου, και άλλο οι "προφητείες" κάποιον παπικών που μιλάνε για μαυρους πάπες. Και φυσικά καμία σχέση με Προφητεία , κάποιες "προφητείες" του στυλ "ένας φίλος μου στο νοσοκομείο είδε έναν μοναχό που άκουσε απο έναν άλλο μοναχό ότι κάποιος κάτι είδε και άκουσε. Είναι πάντως λυπηρό Ορθόδοξα ιστολόγια να αναπαράγουν παπικές βλακείες!

Τσορλίδης Αναστάσιος είπε...

Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!
Είμαι ο ιδιοκτήτης του xanthi-blogs.blogspot.gr και είδα όλα όσα έχεις αναρτήσει στο ιστολόγιό σου από εκείνη την περίοδο σχετικά με το Γέροντα Παϊσιο.
Δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα απ όλα αυτά που αναγράφεις για μένα,θέλω όμως να σε ρωτήσω κάτι:
Θέλει τόσο πολύ μυαλό κάποιος που είναι ΚΑΙ επώνυμος μπλόγκερ και δημοσιεύει κάτι τέτοιο να είναι φαντασία του και τπτ άλλο ;
ΟΧΙ φίλε μου, έχεις λάθος.
ΟΥΤΕ τη δημοσιότητα είχα ανάγκη, ούτε τη διαφήμιση του προσωπικού μου ιστολογίου.(εγώ ούτε διαφημίσεις έχω, ούτε τα τσεπώνω από μεγαλοκαρχαρίες)
Εδώ μέσα πλάκα κάνουν όσοι είναι ΑΝΩΝΥΜΟΙ, εγώ δεν είμαι!
Όσο αφορά το γεγονός με το Γέροντα κι αυτό που δημοσίευσα, μόνο στη σφαίρα της φαντασίας μου δεν ήταν, απλά, κάποιοι το εκμεταλλεύτηκαν(ειδικά τα Μ.Μ.Ε.), κάποιοι συκοφαντούσαν τον ίδιο το Γέροντα, και προχώρησα -όχι τώρα- αλλά τότε στη διαγραφή των συγκεκριμένων άρθρων!
Επειδή θα σε " τρώει " και σένα η περιέργεια αν όντως όλα αυτά που έγραψα τότε ήταν όντως αληθή γεγονότα, το μόνο που έχω να σου απαντήσω είναι πως πολύ αργότερα και όταν "ξεφούσκωσε" το όλο θέμα στα Μ.Μ.Ε. αρκετοί συνανθρωποι μας επικοινώνησαν μαζί μου και επιβεβαίωσαν το γεγονός.
Κι όπως μου είπε πρόσφατα κι ένας φίλος μοναχός...
" 5.000 νεκρούς από αυτοκτονίες λόγω της οικονομικής κρίσης στην πατρίδα μας, δεν θα είχαμε ούτε σε περίοδο πολέμου "

Μαχητής Θεσσαλονίκης είπε...

κ.Τσορλίδη,
όταν κάνετε ένα λάθος,
ειδικά όταν με το λάθος σας συκοφαντείτε αγιασμένες μορφές όπως του π.Παϊσίου
και εξευτελίζετε τις προφητείες που γίνονται στην Ορθόδοξη εκκλησία από αληθινά πνευματικές μορφές
τότε θα ΖΗΤΑΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ.


Και επειδή βλέπω ότι συνεχίζεις :
" αρκετοί συνανθρωποι μας επικοινώνησαν μαζί μου και επιβεβαίωσαν το γεγονός."
Ρε ποιο γεγονός σου επιβεβαίωσαν;
Εκτός από τους 3 δόκιμους που έκαναν βόλτα στο "μοναστήρι του Παντελεήμονος", υπήρχαν και άλλοι "μάρτυρες";!!
περιμένω να μου πεις και ποιος ήταν ο "φίλος σου ο Κώστας που δουλεύει στο ΜΑΚΡΟ" και έβλεπε τους μοναχούς να σηκώνουν τα σακιά με το αλεύρι.

ΝΤΡΟΠΗ σου,
μόνον ΝΤΡΟΠΗ σου.

Τσορλίδης Αναστάσιος είπε...

Δεν απαντάς στα ερωτήματά μου!
Το αν έχω ζητήσει συγνώμη από το Γέροντα κι από το Θεό το γνωρίζουν οι ίδιοι τους.
Όσο για τα στοιχεία μου, και για τον Κώστα στο ΜΑΚΡΟ, ήδη έχω απαντήσει στην Εκκλησία και στην πολιτεία εκείνη την περίοδο.
Καλή συνέχεια...

Τσορλίδης Αναστάσιος είπε...

Κι αν είπα και κάτι που σε πείραξε ΜΑΧΗΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σου ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ!

Μαχητής Θεσσαλονίκης είπε...

κ.Τσορλίδη,
όταν δημόσια ισχυρίζεσαι ότι τάχα συνάντησες έναν μοναχό και σου είπε μια ιστορία (εξαιρετικά καλοφτιαγμένη ...)
και ισχυρίζεσαι ότι μεταφέρεις προφητεία του π.Παϊσίου, προφανώς φέρεις τεράστια ευθύνη.
Προφανώς αν δεν έχεις τα πλήρη στοιχεία του μοναχού (όνομα, μοναστήρι) και γραπτή του διαβεβαίωση, δεν έπρεπε να διαδόσεις εκ του μηδενός τέτοιες ανοησίες.
Ο μοναχός δεν σκέφθηκε να το πει στο μοναστήρι του, ούτε στην Επιστασία του Αγ.Όρους.
Σκέφθηκε να συναντήσει μόνον σε εσένα και χωρίς να σου πει το όνομά του να σου πει για την συνάντηση με τον π.Παϊσιο και την προφητεία ότι σε 3 μήνες θα έχουμε πόλεμο.

Οι 3 μήνες πέρασαν,κι ο πόλεμος ΔΕΝ έγινε.
Και τώρα βρίσκεις νέες δικαιολογίες.
Για πολύ χαζούς πρέπει να μας περνάς.
Και αντί να έχεις ένας τεράστιο συγνώμη αναρτημένο πάνω πάνω στο ιστολόγιό σου, φρόντισες να εξαφανίσεις την ανάρτηση (αφού πήρες στο λαιμό σου εκατοντάδες ιστολόγια που καλοπροαίρετα σε πίστεψαν).

Κι αρχίζεις τώρα τους θεατρινισμούς σαν να μην καταλαβαίνεις τι έκανες, για να δημιουργήσεις καλή εικόνα για σένα: "αν είπα και κάτι που σε πείραξε ΜΑΧΗΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ σου ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ!"
λες και είναι προσωπικό το θέμα,
Δεν καταλαβαίνεις πόση ζημιά έκανες στο κύρος της Ορθοδοξίας
του ονόματος του π.Παϊσίου
και στην αξιοπιστία των Ιστολογίων.
Μην μου πεις δεν το καταλαβαίνεις ότι έχει γεμίσει το διαδίκτυο με την ανοησία σου;

Εμπρός λοιπόν, επισκέψου τα 200-300 ιστολόγια και ιστοσελίδες που το αντέγραψαν από σένα και γράφε σχόλιο στο καθένα ότι φέρθηκες επιπόλαια και ότι δεν θα ξανακάνεις τέτοια ηλιθιότητα.