Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

Μητροπολίτης Καλαβρύτων: ΦΤΥΣΤΕ τους ψεύστες που παραχαράσσουν την Ιστορία του 1821! Η απάντηση της Ιεράς Συνόδου στις αθλιότητες του Νίκου Δήμου.

Παραθέτουμε τόσο την αντίδραση του αγωνιστή Μητροπολίτη Καλαβρύτων Αμβροσίου αλλά και την απόλυτα τεκμηριωμένη απάντηση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στις αθλιότητες του νεοταξίτη Νίκου Δήμου. 
Μπορεί τα λόγια του Μητροπολίτη Καλαβρύτων να ακούγονται "σκληρά" αλλά το θράσος των παραχαρακτών της Ιστορίας μας -που εσκεμμένα αποσκοπούν να αποδομήσουν τα ιδανικά της Ορθόδοξης πίστης και της Ελληνικής πατρίδας μας ανήμερα της εθνικής μας εορτής- ξεπερνάει κάθε όριο.
Αντιπαρακμή


Αναφερόμεθα στις προχθεσινές (25 Μαρτίου 2014 -βλ. http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.ellada&id=32728) προκλητικές Δηλώσεις τoυ συγγραφέα - διαστρεβλωτού της Ελληνικής ιστορίας κ. Νικ. Δήμου, με τίτλο:   "Πότε θα διδαχθούν τα παιδιά την αλήθεια για το 21;" 
Ο περίεργος αυτός και συγχρόνως αδιάντροπος άνθρωπος, που αποτελεί ένα κομμάτι της κοινωνικής ζωής, με τις "Δηλώσεις" του υπερέβη κάθε όριο ευπρεπείας! 

 
Εμείς από τη θέση αυτή θα σχολιάσουμε μόνο ένα μικρό μέρος των Δηλώσεων του, αυτό που αναφέρεται στήν ιστορική Μονή της Αγίας Λαύρας, στον Παλαιών Πατρών Γερμανό καί στο Λάβαρο της Επαναστάσεως. Προκαταβολικά λέμε, ότι στούς "κατ' επίγνωσιν" ψεύστες και τους παραχαράκτες της ιστορίας δεν χρειάζεται καμμιά ευγένεια! Γι' αυτό και, κυριευμένοι από ιερή αγανάκτηση, αφήνουμε πίσω την ευγένεια και την ευπρέπεια, και χρησιμοποιούμε μια γλώσσα αυστηρή, όπως πρέπει στους ψευδολόγους!  

Ο υπηρέτης του ψεύδους, λοιπόν, μεταξύ άλλων, ισχυρίσθηκε και τα εξής:
Η Εκκλησία όχι μόνο δεν πρωτοστάτησε στον Αγώνα αλλά τον πολέμησε με κάθε τρόπο. Αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο, εναντιώθηκε στις «σατανικές» απόψεις για ελευθερία, ισότητα και δημοκρατία που έρχονταν από την Δύση και τελικά αφόρισε και την ίδια την επανάσταση. Φυσικά κανείς δεν ήταν στην Αγία Λαύρα στις 25 Μαρτίου και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός όχι μόνο δεν σήκωσε το λάβαρο (που φτιάχτηκε μετά από 50 χρόνια) αλλά έβριζε τον επαναστάτη Παπαφλέσσα ως «εξωλέστατον».


Εμείς του απαντάμε με ιστορικά ντοκουμέντα: Στο Παρίσι, στις 6 Ιουνίου 1821, στην εφημερίδα "Le Constitutionnel" δημοσιεύθηκε η Διακήρυξις του Παλαιών Πατρών Γερμανού, η οποία εξεφωνήθη, όπως αναφέρει η ίδια η ανταπόκριση, εντός της Μονής των Αδελφών της Λαύρας του όρους Βελιά, την 8ην (20ήν) Μαρτίου 1821.
Από τη θέση αυτή προκαλούμε τον κ. Δήμου χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση:

  • είτε να αποδείξει, ότι το δημοσίευμα αυτό είναι πλαστό,
  • είτε να ζητήσει δημοσίως συγγνώμην για το μεγάλο ψέμμα, το οποίον ετόλμησε να εκστομίσει!  
  • Εάν δεν πράξει ένα από τα δύο, τότε θα παραμείνει στη συνείδηση των Ελλήνων ως ένας μεγάλος διατρεβλωτής της ιστορίας και εν τοιαύτη περιπτώσει άξιος όχι μόνον να τον φτύσουμε κατά πρόσωπο, αλλά και για να τον πετάξουμε στο καλάθι των αχρήστων, εκει πού πετάμε τα άχρηστα χαρτιά και τα σκουπίδια! Μάλιστα, να τον πετάξουμε μαζί με την κα Ρεπούση, που μας ωμίλησε "για τον συνωστισμό της Σμύρνης"!!!!!! Σ' αυτούς να προσθέσουμε και τους παράγοντες του τηλεοπτικού Σταθμού ΣΚΑΪ, που και αυτοί υπηρετούν το σχέδιο στρεβλώσεως της ιστορίας μας.
  • Έλληνες, ξυπνήστε! Σηκωθείτε από τον καναπέ της αδιαφορίας! Υπερασπισθήτε την εθνική μας αξιοπρέπεια!

Αίγιον, 27 Μαρτίου 2014
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ  


ΣΗΜ.  Είπε και άλλες βλακείες ο κ. Δήμου, όπως π.χ. ότι:

" Η επανάσταση του 21 απέτυχε ολοκληρωτικά. Μετά την εισβολή του Ιμπραήμ δεν είχε μείνει ούτε μία επαναστατική εστία. Ελευθερωθήκαμε μόνο χάρη στην απόφαση των Μεγάλων Δυνάμεων – και την δράση τους στην ναυμαχία του Ναβαρίνου. (Ήταν η πρώτη – και η καλύτερη –«ανθρωπιστική επέμβαση» της ιστορίας)" .
Αλλά δεν θα απαντήσουμε σε όσα ανιστόρητα είπε ο αδιάντροπος αυτός υπηρέτης του ψεύδους, καθ' όσον μπροστά στο παραπάνω ψέμμα περί Αγίας Λαύρας κλπ. όλα τα άλλα είναι ασήμαντα. Εν πάση περιπτώσει ο αγράμματος κ. Δήμου ας πληροφορηθή, ότι η τελευταία μεγάλη Μάχη κατά του Ιμπραήμ Πασά έγινε στην ιστορική Ιερά Μονή Μεγάλου Σπηλαίου στις 24 Ιουνίου 1827. Εκεί οι Μοναχοί κατετρόπωσαν τα στρατεύματα του Ιμβραήμ Πασά και έγραψαν λαμπρές σελίδες της ιστορίας μας. Ήταν η τελευταία αναμέτρηση με τον Ιμβραήμ, ο οποίος έπειτα από αυτή  τη μάχη, τα μάζεψε και ξεκουμπίσθηκε! Και έτσι καταπαγιώθηκε η Ελληνική Επανάσταση! 
 Κύριε Δήμου σας ερωτώ:
 Έγινε αυτή η Μάχη του Μεγάλου Σπηλαίου; Ναί ή Όχι;
 + Ο Κ & Αι Α.


ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ

ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΥ
ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ LE CONSTITUTIONNEL
JOURNAL DU COMMERCE, POLITIQUE ET LITTERAIRE
ΠΑΡΙΣΙ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 1821

«ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΝ-ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»
Διακήρυξις του Γερμανού, Εξάρχου της πρώτης κατά την τάξιν Αχαΐας,
         Αρχιεπισκόπου Πατρών, προς τον Κλήρον και τους πιστούς της Πελοποννήσου, η οποία                          εξεφωνήθη εντός της Μονής των Αδελφών της Λαύρας του όρους Βελιά                    την 8ην (20ην) Μαρτίου 1821

      «Πολυαγαπημένοι μας αδελφοί, ο Κύριος, ο οποίος ετιμώρησε (ενν. διά της υποδουλώσεως εις τον κατακτητήν) τους πατέρας μας και τα τέκνα των, σας αναγγέλλει διά του στόματός μου το τέλος των ημερών των δακρύων και των δοκιμασιών.  Η φωνή Του είπε ότι θα είσθε ο στέφανος του κάλλους Του και το διάδημα της Βασιλείας Του. Η αγία Σιών δεν θα παραδοθή πλέον εις την ερήμωσιν (Ησαΐα, 62,3).  Ο ναός του Κυρίου, ο οποίος εβεβηλώθη, ωσάν ένας άθλιος χώρος, τα σκεύη της δόξης, τα οποία εσύρθηκαν εις τον βούρκον (Α Μακαβ. 2, 8-9), θα γίνουν καταιγίς!  Η άβυσσος την άβυσσον επικαλείται (Ψαλμ. 41,8) η παλαιόθεν (δηλ. η εγνωσμένη) ευσπλαγχνία του Κυρίου (Θρήνοι Ιερεμίου 5,1) θα επισκιάση τον Λαόν Του.
      Η φυλή των Τούρκων υπερέβη το μέτρον των ανομιών, η ώρα του καθαρμού έφθασε, συμφώνως προς τον λόγον του Αιωνίου: «να πετάξης έξω, να διώξης, τον σκλάβον και τον υιόν του» (Γενεσ. 21,10).  Να είσθε, λοιπόν, αγαπημένοι, ω γένος των Ελλήνων, φυλή Ελληνική, (ενν, καθώς είσθε) δύο φορές δοξασμένοι από του Πατέρες σας, οπλισθήτε με τον ζήλον του Θεού, έκαστος εξ υμών ας ζωσθή την ρομφαίαν του, διότι είναι προτιμώτερον να αποθάνη τις με τα όπλα ανά χείρας, παρά να καταισχύνη τα ιερά της Πίστεώς του και την Πατρίδα του (Ψαλμ. 44,4).  Εμπρός λοιπόν «ας συντρίψωμεν τα δεσμά, τον ζυγόν ο οποίος επικάθηται επί την κεφαλήν μας» (Ψαλμ. 2,3), διότι είμεθα οι κληρονόμοι του Θεού και οι συγκληρονόμοι του Ιησού Χριστού (Ψαλμ. 8,17). 
      Οι άλλοι, και όχι εμείς οι Ιερωμένοι (κατά λέξιν: εκτός του Ιερατείου σας), θα σας ομιλήσουν διά την δόξαν των προγόνων σας.  Εγώ όμως θα σας επαναλάβω το όνομα του Θεού, προς τον Οποίον οφείλομεν αγάπην ισχυροτέραν και από τον θάνατον (Άσμα Ασμάτων 8,6).
      Αύριον, ακολουθούντες τον Σταυρόν, θα βαδίσωμεν προς αυτήν την πόλιν των Πατρών, της οποίας η γη είναι ηγιασμένη από το αίμα του ενδόξου Μάρτυρος Αποστόλου Αγίου Ανδρέου.  Ο Κύριος θα εκατονταπλασιάση το θάρρος σας.  Ίνα δε προστεθούν εις υμάς αι αναγκαίαι δια να αναζωογονηθήτε δυνάμεις, σας απαλλάσσω από την νηστείαν της Τεσσαρακοστής, την οποίαν τηρούμεν.

      Στρατιώται του Σταυρού, ότι καλείσθε να υπερασπισθήτε, είναι αυτό τούτο το θέλημα του Ουρανού!  Εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος να είσθε ευλογημένοι και συγκεχωρημένοι από πάσας τας αμαρτίας σας».


 *************************
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΞΙΕΠΑΙΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Date: Tue, 25 Mar 2014 17:20:08 +0000
From: ekarabatsis@yahoo.gr
Subject: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΗ ΕΥΑΓ. ΣΤΑ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΚΑΪ "1821"

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ 1821: ΤΡΙΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΗ ΕΥΑΓΓ. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΗ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΚΑΪ "1821".

Αγαπητέ κ. Πορτοσάλτε,

Στην συνημμένη δεύτερη επιστολή μου (8/2/2011) σας είχα γράψει μεταξύ άλλων:
"ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΥΠΟΣ.
ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΣ, ΛΕΩΝΙΔΕΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥΣ ΔΙΑΚΟΥΣ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΔΕΣ, ΝΙΚΗΤΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΥΣ, ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ, ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΔΕΣ, ΚΛΠ,   ΚΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΓΑΖΕΙ  ΕΦΙΑΛΤΕΣ, ΠΗΛΙΟ-ΓΟΥΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ-ΠΡΟΔΟΤΕΣ.".

 

Εσείς λοιπόν, αντί  να καλέσετε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ  αναγνωρισμένους και καταξιωμένους ιστορικούς όπως π.χ. τον συγγραφέα κ. Σαράντο Καργάκο ή τον Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Δεσποτόπουλο , οι οποίοι είναι άριστοι γνώστες των γεγονότων της 400χρονης σκλαβιάς (Τουρκοκρατίας) και της ηρωικής Επαναστάσεως του 1821,  αντιθέτως  (εσείς) καλέσατε  τον κ. Βερέμη και τον κ. Τατσόπουλο (δημοσιογράφο και όχι ιστορικό).
Θέλω λοιπόν να σας ρωτήσω:
Ο κ. Βερέμης δεν ήταν ο πρόεδρος της επιτροπής του παιδαγωγικού ιστιντούτου και άρα ο άμεσος προϊστάμενος και ο εποπτεύων την κ. Ρεπούση, η οποία στο σχολικό βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού  έγραψε ότι (το έτος 1922) στη Σμύρνη δεν έγινε σφαγή των Ελλήνων αλλά "συνωστισμός";;;

Τι άλλο περισσότερο θα μπορούσαν να προσφέρουν όλοι αυτοί οι εθνομηδενιστές και αποδομητές της ελληνικής ιστορίας εκτός από το να παρουσιάσουν στην πιο τουρκική της εκδοχή την παραγωγή ΣΚΑΪ - "1821";
Αν όμως οι κύριοι αυτοί πήγαιναν στην Τουρκία και αποτολμούσαν να κάνουν κάτι τέτοιο στην ιστορία των Τούρκων, δεν ξέρω πόσα  24ωρα θα επιβίωναν εκεί.

Σήμερα όμως, χάρις στην ένδοξη επανάσταση του 1821 που ποτίστηκε με το αίμα των ηρώων και τ
ων μαρτύρων (και η οποία κατασυκοφαντήθηκε ελεεινά στην εκτρωματική παραγωγή ΣΚΑΪ "1821" από τους εθνομηδενιστές-αποδομητές καλεσμένους της τηλεοπτικής σας εκπομπής),  μπορεί ο καθένας να εκφράζεται ελεύθερα ακόμη και οι προδότες.
 

Αντιλαμβάνομαι βεβαίως ότι τα γιγάντια ηθικά και ηρωικά αναστήματα των αγωνιστών του 1821 δημιουργούν  συμπλέγματα κατωτερότητας στους σημερινούς Νενέκους, στα βακτηρίδια της τηλεοράσεως και στα αποβράσματα της δημοσιογραφίας.   Αλλά όμως εσείς κ. Πορτοσάλτε έπρεπε να τα ανεχθείτε όλα αυτά;  Μήπως  (μαζί με το Θεόδωρο Κολοκοτρώνη) έπρεπε να βροντοφωνάξετε: - Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους ;;;

Ο διαπρεπής ιστορικός κ. Σαράντος Καργάκος γράφει: 


 " Έχουμε σήμερα ξεπεράσει την Τουρκοκρατία;

Είναι πάρα πολ­λοί που τη νοσταλγούν. Γιατί νομί­ζουν ότι δεν θα γίνουν ραγιάδες, αλ­λά θα γίνουν φαναριώτες. Στην πραγ­ματικότητα θα γίνουν γενίτσαροι. Εμείς αγωνιστήκαμε, θυσιαστήκα­με για να αποτινάξουμε τον τουρ­κικό ζυγό, ή τον οθωμανικό ζυγό. Τώρα γίνεται μόδα ο νεοθωμανισμός. Από τον Ευρωπαϊσμό περνάμε στον Οθωμανισμό. Πρέπει να έχετε υπό­ψη ότι απογόνους δεν άφησε μόνο ο Κολοκοτρώνης αλλά και ο Νενέκος. Και φαίνεται ότι στέρεψαν οι από­γονοι του Κολοκοτρώνη και κυρι­αρχούν οι απόγονοι του Νενέκου. Πάντως το επ' εμοί, για να μεταχειρι­στώ μια φράση του Παπαδιαμάντη, «εφόσον φρονώ και αναπνέω δενθα πάψω να αγωνίζομαι γι αυτά τα οποία εδίδασκα επί ζωής». Ούτε να κάνω τούμπες όπως κάνουν μερι­κοί για να γίνονται αρεστοί στους εκάστοτε ισχυρούς της γης."
http://www.sarantoskargakos.gr/content/σαράντος-καργάκος-ένας-σύγχρονος-δάσκαλος-του-γένους?page=0%2c1


Θα έπρεπε λοιπόν κ. Πορτοσάλτε να υποδείξετε στους νεοφανέντες γενιτσάρους, που πλαστογράφησαν και παραχάραξαν την ιστορική αλήθεια στην παραγωγή ΣΚΑΪ-"1821", πως πρέπει «να ψάξουν τις μαρτυρίες των σκλάβων και όχι τις διαβεβαιώσεις του τυράννου»... Σε συνέχεια λοιπόν των δύο συνημμένων προγενέστερων επιστολών μου (με ημερομηνίες 17/1/2011 και 8/2/2011) σας παραθέτω τις ιστορικές μαρτυρίες που κονιορτοποιούν και ξεσκεπάζουν τα άθλια εθνομηδενιστικά ψεύδη των κ.κ. Βερέμη και Τατσόπουλου:

1)   Αγία Λαύρα - 25η Μαρτίου

Μια αδιάσειστη μαρτυρία που αποδεικνύει ότι η επανάσταση άρχισε στην Αγία Λαύρα είναι η μαρτυρία της Γαλλικής εφημερίδας LE CONSTITUTIONNEL  (Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ) που ευρίσκεται στην αρχή της επιστολής αυτής (τέταρτο συνημμένο αρχείο).  Επίσης, ευρίσκεται και στην αμέσως παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
Συγκεκριμένα,  η εν λόγω εφημερίδα εκδόθηκε στο Παρίσι (6/7/1821) και δημοσιεύει, μαζί με το γεγονός της επαναστάσεως στην Αγία Λαύρα, ολόκληρη την ομιλία του Παλαιών Πατρών Γερμανού.
Δείτε επίσης και πολλές άλλες συγκλoνιστικές  ιστορικές μαρτυρίες που υπάρχουν στο  pdf  της παρακάτω ηλεκτρονικής διεύθυνσης:

http://library.antibaro.gr/video/1821/antikroush-1-antibaro-25martiou.pdf

Περισσότερες αδιάσειστες ιστορικές μαρτυρίες για την Αγία Λαύρα - 25η Μαρτίου,  υπάρχουν και στις παρακάτω διευθύνσεις: video: Π.Π. Γερμανός και Ελληνική επανάσταση 1821 (Χολέβας Κων/νος)



http://www.youtube.com/watch?v=6mXNzN1upSo&feature=related


http://antibaro.gr/node/1366

http://www.youtube.com/watch?v=WGS7FLZsO_Q&playnext=1&list=PL5233899FB1A77704


2)    Οι εξεγέρσεις 1453-1821 αποδεικνύουν ότι στην πραγματικότητα ποτέ δεν υπήρξε «ευημερία κατά την Οθωμανική διοίκηση»  ειδικά όσον αφορά τους σκλαβωμένους ραγιάδες (υπόδουλους).

Περισσότερα στις παρακάτω ιστορικές μαρτυρίες: http://library.antibaro.gr/video/1821/antikrouseis_3_tourkokratia.pdf
3)  Το κρυφό  Σχολειό Μαρτυρίες και πρωτογενείς πηγές:

http://library.antibaro.gr/video/1821/antikroush-2-antibaro-tourkokratia.pdf

http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_main/catehism/theologia_zoi/themata.asp?cat=hist&contents=contents_Genos.asp&main=ecclesia_history&file=8/8.10.htm

http://antibaro.gr/node/1364


Στα συνημμένα αρχεία της παρούσας επιστολής, δείτε στο (πέμπτο) προσαρτημένο αρχείο με τίτλο  "ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ, ΚΡΥΦΑ ΣΧΟΛΕΙΑ"  τι αναφέρει ο μεγάλος αυτός ακαδημαϊκός σε ένα απόσπασμα από το έργο του "ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ".

Eπίσης, στα παρακάτω video δείτε και ακούστε  τι λέει ο διαπρεπής ιστορικός και συγγραφέας  κ. ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΡΓΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΚΑΪ 1821:



4)  Ο πατριάρχης ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ο Ε΄

Κατ΄ αρχάς:

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Ε΄ (ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΣΑΛΩΝΩΝ ΗΣΑΪΑ), ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ  Ε΄ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ! 
Όπως φαίνεται στην επιστολή (20/12/1820), ο Πατριάρχης δίνει οδηγίες στον Επίσκοπο για την οργάνωση των κινήσεων υπό άκρα μυστικότητα, ζητώντας του παράλληλα να εξαπατάει τους Τούρκους με ψέματα για να κρύψει την προετοιμασία για τον Αγώνα! ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΡΑΙΚΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΕΛΕΕΙΝΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟ Ε'! Δείτε το σχετικό βίντεο:

ανάγνωση επιστολής Γρηγορίου Ε΄ από τον Αρχιεπίσκοπο


Αν και ο άγιος Εθνο-ιερομάρτυρας Γρηγόριος Ε΄ δεν έχει ανάγκη από τη δική μας υποστήριξη,  σας προτρέπω να διαβάσετε τις παρακάτω ιστορικές μαρτυρίες:

Κων/νος Δεσποτόπουλος (Ακαδημαϊκός): η ηθική αυτοθυσία του Πατριάρχη το 1821

http://www.egolpion.com/grhgorios_filikh.el.aspx

http://www.egolpion.com/grhgorios_aforismos.el.aspx

http://antibaro.gr/node/876

http://antibaro.gr/fakelos/1821

http://www.oodegr.com/neopaganismos/pateres/grigoriosE2.htm

http://clubs.pathfinder.gr/eikosiena/252048

 

Έπειτα απ΄ όλα αυτά τα κατάπτυστα ψεύδη των εθνομηδενιστών και πλαστογράφων της Ελληνικής ιστορίας (στην παραγωγή ΣΚΑΪ-"1821")  τους οποίους εσείς υποδεχθήκατε αδιαμαρτύρητα στην σχετική τηλεοπτική εκπομπή σας (προφανώς λόγω άνωθεν υποδείξεων), σας απομένουν δύο επιλογές.Δηλαδή κύριε Πορτοσάλτε:  Δυοίν Θάτερον  (ένα από τα δύο).  Ή  ΘΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ (ΩΣ  ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΈΛΛΗΝΑΣ)  Ή  ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.
Διαφορετικά θα μείνετε στην αντίληψη των νεοελλήνων  ως συνεργός και αρωγός των διαστρεβλωτών της Ιστορίας μας
, ήτοι των σύγχρονων Νενέκων. Ίσως να μου απαντήσετε ότι στη σημερινή εποχή δεν ευδοκιμούν οι Θουκυδίδηδες και οι Ηρόδοτοι. Αντιθέτως ευδοκιμούν οι Νενέκοι.
Σ'  αυτή την περίπτωση κρίμα σε σας. Γιατί μέχρι τώρα, σας είχα σε μεγάλη υπόληψη.   Παραιτηθείτε λοιπόν ή διαχωρίστε τη θέση σας από τους σύγχρονους Νενέκους. Έτσι πιστεύω θα έκανε κάθε Έλληνας που είναι γνήσιος και όχι "γιαλαντζί". 

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=65543&colid=&catid=26&dt=2011-03-27%200:0:0&page=2&mode=1&page=1&mode=1

Φιλικά,
ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΗΣ  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Οικονομολόγος,  Μ.Α.
κιν.    6975750111      

==================================================================================================
--- Στις Τρίτ., 08/02/11, ο/η evaggelos karabatsis <ekarabatsis@yahoo.gr> έγραψε:

Από: evaggelos karabatsis <ekarabatsis@yahoo.gr>
Θέμα: Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ "1821"
Προς: "ΑΡΗΣ ΠΟΡΤΟΣΑΛΤΕ" <portosalte@skai.gr>
Κοιν.: kathimerini@kathimerini.gr
Ημερομηνία: Τρίτη, 8 Φεβρουάριος 2011, 3:16

Αγαπητέ κ. Πορτοσάλτε,
με την από 17/1/2011 επιστολή μου προς την εφημερίδα "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", την οποία κοινοποίησα και σε σας,  θέλησα να σας επιστήσω την προσοχή για τα ιστορικά ψεύδη της παραγωγής του ΣΚΑΪ "1821", της οποίας η προβολή θα άρχιζε μετά από οκτώ ημέρες (25/1/2011). Δυστυχώς,  γνώριζα εκ των προτέρων το περιεχόμενο της εν λόγω παραγωγής,  αφού ο επιστημονικός σύμβουλος κ. Βερέμης ήταν  διευθυντής της επιτροπής του παιδαγωγικού ιστιντούτου και άρα ο άμεσος προϊστάμενος και  εποπτεύων την κ. Ρεπούση, η οποία  (όπως είναι γνωστό)  στο σχολικό βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού  έγραψε ότι,  στη Σμύρνη (το έτος 1922)  δεν έγινε σφαγή των Ελλήνων από τους Τούρκους αλλά...   "συνωστισμός".

Σύμφωνα με τον  πολιτικό επιστήμονα και συγγραφέα κ. Κωνσταντίνο Χολέβα: "Εν αρχή ην η κ. Ρεπούση που προσπαθούσε να πείσει τα ελληνόπουλα ότι η Τουρκοκρατία ήταν μία ιδανική περίοδος για τους προγόνους μας. Στη συνέχεια ήλθε η τετράτομη ιστορία των Βαλκανίων που χρηματοδοτήθηκε από τον γνωστό χρηματιστή Τζορτζ Σόρος και κινείται στη ίδια γραμμή υπέρ των Οθωμανών. Μετά ήλθε στην επικαιρότητα η άποψη ότι πριν από το 1821 δεν υπήρχε συγκροτημένη ελληνική εθνική συνείδηση, αλλά οι Ευρωπαίοι Διαφωτιστές μάς έμαθαν να λέμε ότι είμαστε Έλληνες. Όλα αυτά τα ιδεολογήματα συγκεντρώνονται σήμερα στη νέα τηλεοπτική σειρά του ΣΚΑΪ για το 1821".

Αντιλαμβάνεστε λοιπόν γιατί προσπάθησα εγκαίρως να αποτρέψω την εμπλοκή του εγκρίτου δημοσιογραφικού ονόματός σας, σε αυτή την  ανιστόριτη και εθνομηδενιστική παραγωγή "1821", με την οποία επιχειρείται η διαστροφή και η παραχάραξη της ιστορικής αλήθειας.

Στο παρακάτω video o κορυφαίος Έλληνας ιστορικός και συγγραφέας κ. Σαράντος Καργάκος, αποδεικνύει με αδιάσειστα επιχειρήματα την ύπαρξη Κρυφού Σχολειού και απευθυνόμενος στους (ως άνω) "αρνητές" του Κρυφού Σχολειού, λέει: "Πρώτον να καθίσουν να διαβάσουν, γιατί τα πτυχία τους αξίζουν όσο και οι αφίσες των Εξαρχείων. Είναι αδιάβαστοι. Είναι αμελέτητοι....".
http://www.youtube.com/watch?v=m9tSSCU16OY  

Περισσότερα για το Κρυφό Σχολειό μπορείτε να βρείτε στις παρακάτω Διευθύνσεις:
http://palio.antibaro.gr/religion/diakonia_krufosxoleio.php

http://www.apostoliki-diakonia.gr/gr_main/catehism/theologia_zoi/themata.asp?cat=hist&contents=contents_Genos.asp&main=ecclesia_history&file=8/8.10.htm

Επίσης, ο κ. Φάνης Ι. Κακριδής (ομότιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων), στην εφημερίδα "ΤΟ ΒΗΜΑ", αποδέχεται την ύπαρξη Κρυφού Σχολειού στηριζόμενος στις πολύτιμες μαρτυρίες του Γάλλου συγγραφέα R. Puaux. Όπως μάλιστα ο ίδιος ομολογεί, στην αρχή είχει παρασυρθεί και ήταν έτοιμος να απορρίψει το Κρυφό Σχολειό:

http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=96380&wordsinarticle=%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CF%82%3b%CE%AE%3b%CE%B8%CF%81%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%82


Καταπληκτικά είναι και τα παρακάτω ερωτήματα που θέτει προς τους δημιουργούς της παραγωγής "1821", ο πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας κ. Κωνσταντίνος Χολέβας:
http://antibaro.gr/node/2616
"Ερώτημα πρώτον. Έχει δίκιο η άποψη που προβάλλεται στη σειρά του ΣΚΑΪ ότι η εθνική συνείδηση των Νεοελλήνων διαμορφώθηκε μόλις λίγα χρόνια πριν από το 1821; Φυσικά όχι. Εκατοντάδες μαρτυρίες Ελλήνων και ξένων, κληρικών και λαϊκών, περισσότερο ή λιγότερο μορφωμένων διαψεύδουν τους συντελεστές της σειράς. Ελληνικό έθνος με συνείδηση ενότητος υπάρχει από την Αρχαιότητα. Ήδη τον 5ο αιώνα π.Χ. ο Ηρόδοτος καταγράφει τα συνδετικά στοιχεία που ένωναν τις ελληνικές πόλεις κράτη: Η κοινή καταγωγή, η γλώσσα, η θρησκεία, τα ομότροπα ήθη. Συνεχίζεται αυτή η συνείδηση στην ελληνιστική και βυζαντινή περίοδο, με αποκορύφωμα την απάντηση του Αυτοκράτορα της Νικαίας Ιωάννη Βατάτζη προς τον Πάπα Νικόλαο Θ΄ το 1250: Είμαστε το αρχαίο γένος των Ελλήνων, από το οποίο άνθισε η σοφία για όλον τον κόσμο. Συνεχίζεται με την τελευταία ομιλία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου όταν ονομάζει την Κωνσταντινούπολη «ελπίδα και χαρά πάντων των Ελλήνων».

Γύρω στο 1700 ο φλογερός ιεροκήρυκας Ηλίας Μηνιάτης παρακαλεί την Παναγία ως εξής: «Έως πότε το τρισάθλιον γένος των Ελλήνων έχει να ευρίσκεται εις τα δεσμά μιας ανυποφέρτου δουλείας;». Οι όροι Ρωμηός, Γραικός και Έλλην χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και με παρεμφερή σημασία. Χαρακτηριστικό είναι το ποίημα του Ματθαίου Επισκόπου Μυρέων, ο οποίος το 1619 θρηνεί για την Άλωση χρησιμοποιώντας για το έθνος μας και τα τρία αυτά ονόματα. Από το 1529 έως το 1821 το δημοφιλέστερο ανάγνωσμα του λαού μας ήταν η «Φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου» που θύμιζε την δόξα των αρχαίων προγόνων. Το 1708 ο Νικόλαος Μαυροκορδάτος στο έργο του «Φιλοθέου Πάρεργα» γράφει ότι είμαστε το γένος των «άγαν Ελλήνων», δηλαδή καθαρόαιμοι Έλληνες. Και οι καραβοκύρηδες επί Τουρκοκρατίας τοποθετούσαν στα πλοία τους ως ακρόπρωρα τις μορφές των Αρχαίων Ελλήνων. Λαός, λοιπόν, και διανοούμενοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι υπάρχει συνέχεια του Ελληνισμού.
Ερώτημα δεύτερο: Περνούσαν καλά οι Έλληνες επί Τουρκοκρατίας, με δικαιώματα και ελευθερίες, όπως ακούσαμε από τον ΣΚΑΪ στις 25.1.2011; Ας αφήσουμε τις μαρτυρίες της εποχής εκείνης να απαντήσουν:

Στα μέσα του 17ου αιώνος ο Γάλλος Ιησουίτης Ρισάρ καταγράφει τις εντυπώσεις του από την υπόδουλη Ελλάδα: «Να σκεφθεί κανείς ότι ουδέποτε από την εποχή του Νέρωνος, του Δομητιανού και του Διοκλητιανού έχει υποστεί ο Χριστιανισμός διωγμούς σκληρότερους από αυτούς που αντιμετωπίζει σήμερα η ανατολική Εκκλησία...». Τον 17ο αιώνα ο Μουσουλμάνος περιηγητής Εβλιγιά Τσελεμπή περιγράφει βιαίους εξισλαμισμούς και παιδομάζωμα στη Βέροια, στην Έδεσα και σε άλλες πόλεις. Το δημοτικό μας τραγούδι έχει καταγράψει τον θρήνο των μανάδων για τα παιδιά τους ως εξής: «Ανάθεμά σε Βασιλιά (σ.σ. Σουλτάνε) και τρισανάθεμά σε.... να μάσεις παιδομάζωμα , να κάνεις Γενιτσάρους... πέρσυ πήραν τον γιόκα μου φέτος τον αδελφό μου»! Περί το 1760 ο Ιωάννης Πρίγκος από το Πήλιο γράφει: «Τέτοιος βάρβαρος άδικος είναι ο Τούρκος». Στα τέλη του 18ου αιώνος ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης καταγράφει 87 από τα αναρίθμητα μαρτύρια Νεομαρτύρων, δηλαδή Χριστιανών που βασανίσθηκαν και θανατώθηκαν λόγω της Χριστιανικής τους πίστης. Ο Φωτάκος Χρυσανθόπουλος, υπασπιστής του Θ. Κολοκοτρώνη, στα Απομνημονεύματά του μάς δίνει μαρτυρία κρυφού σχολειού που οργάνωναν οι ιερείς φοβούμενοι τους Τούρκους.
Ερώτημα τρίτο: Οι κλέφτες ήσαν εθνικοί αγωνιστές ή φυγόδικοι εγκληματίες, όπως ακούσαμε από τον ΣΚΑΪ; Αν κάποιος Έλληνας έβλεπε τον Τούρκο να βιάζει την αδελφή του και επετέθη στον βιαστή, τότε ναι, ίσως κάποιοι από τους κλέφτες των βουνών να ήσαν φυγόδικοι. Αλλά από το άδικο δικαστήριο του κατακτητή. Σημαντική λεπτομέρεια, η οποία αποσιωπήθηκε. Όσο δε για την συνείδηση των ίδιων των κλεφτών, την εξηγεί ο Θ. Κολοκοτρώνης, ο οποίος ανδρώθηκε μέσα στην κλεφτουριά. Λέγει, λοιπόν, στον Άγγλο Ναύαρχο Χάμιλτον ότι οι κλέφτες και οι αρματολοί στα βουνά είναι η φρουρά του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, η οποία συνεχίζει ακόμη να πολεμά. Ερώτημα τέταρτο: Ήσαν μόνο οικονομικά τα αίτια της Ελληνικής Επαναστάσεως; Αυτή τη μονομερή ερμηνεία την καθιέρωσαν κάποτε οι Έλληνες μαρξιστές, αλλά οι ίδιοι την απέσυραν στο συνέδριο του Κέντρου Μαρξιστικών Ερευνών το 1981. Όμως αξία έχει η άποψη των ίδιων των αγωνιστών: Μάχου υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, διεκήρυξε ο Αλ. Υψηλάντης τον Φεβρουάριο του 1821. Αγωνιζόμαστε για τον Χριστό και τον Λεωνίδα, έγραφε η προκήρυξη του Αθανασίου Διάκου που δημοσιεύθηκε σε ιταλική εφημερίδα της Τεργέστης. Αυτά προς το παρόν".

Στα συνημμένα αρχεία,  "ΜΙΛΟΥΝ"  ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ '21 και διακηρύσσουν περίτρανα την Ορθόδοξη Πίστη τους.

Τέλος, ενώ οι εντολοδόχοι παραχαράκτες της Ιστορίας μας  (δηλαδή οι δημιουργοί της εν θέματι παραγωγής "1821") ισχυρίζονται ότι, κατά την εποχή της Τουρκοκρατίας περνούσαμε "μέλι-γάλα" με τους κατακτητές μας Τούρκους, διαψεύδοντας ακόμα και τον Εθνικό μας ποιητή Διονύσιο Σολωμό ο οποίος λέει πως  "όλα τάσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά",    ένα Τούρκικο σήριαλ έρχεται (2010)  να αποδείξει τον τρόμο και το φόβο που είχαν και έχουν μέχρι σήμερα οι Κρυπτοχριστιανοί Έλληνες της Τουρκίας:

Τούρκοι ηθοποιοί σε τουρκικό σίριαλ υποδύονται κρυπτοχριστιανούς στην Τουρκία!!!

Συγκεκριμένα βλέπ. εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=6uOJFv-vt9g
(Από το 6':45''  βάλτε το video να παίζει:  οι κρυπτοχριστιανοί (στην Τουρκία) αποφασίζουν να βαπτίσουν το μωρό, ο παππούς  κάνει το σταυρό του και ο ιερέας έρχεται στο σπίτι,  κρυφά από τους Τούρκους)

και κυρίως βλέπ. εδώ (την βάπτιση και  την προσευχή): 
 
http://www.youtube.com/watch?v=iA940TLr5fU

Δυστυχώς (όπως αντιλαμβάνεστε), ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΤΥΠΟΣ.
ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΣ, ΛΕΩΝΙΔΕΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΥΣ ΔΙΑΚΟΥΣ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΔΕΣ, ΝΙΚΗΤΑΡΑΔΕΣ ΤΟΥΡΚΟΦΑΓΟΥΣ, ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΔΕΣ, ΚΛΠ,   ΚΑΙ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΓΑΖΕΙ  ΕΦΙΑΛΤΕΣ, ΠΗΛΙΟ-ΓΟΥΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ-ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

Ειλικρινά εύχομαι αυτή η επιστολή μου να σας προβληματίσει και να διαχωρίσετε τη θέση σας από αυτή την παραγωγή - έκτρωμα που σκοπό έχει να απομακρύνει τα παιδιά μας από τις ρίζες τους και να αμβλύνει τα πατριωτικά τους συναισθήματα.

Φιλικά,
ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΗΣ  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Οικονομολόγος,  Μ.Α.
κιν.     6975750111      

================================================================================================



ΠΡΩΤΗ  ΕΠΙΣΤΟΛΗ  (17/1/2011)


ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

Αξιότιμε κ. Διευθυντά,

Σχετικά με τα οκτώ μοναδικά ντοκιμαντέρ που διηγούνται  "την ιστορία της επανάστασης του 1821 και της δημιουργίας του ελληνικού έθνους‐κράτους" και τα οποία πρόκειται να προβληθούν από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ την προσεχή Τρίτη 25/1/2011, έχει ανακοινωθεί πως επιστημονικός σύμβουλος (των ντοκιμαντέρ)  είναι ο κ. Βερέμης.
Θέλω λοιπόν να  ρωτήσω:  
Ο κ. Βερέμης δεν ήταν ο διευθυντής της επιτροπής του παιδαγωγικού ιστιντούτου και άρα ο άμεσος προϊστάμενος και ο εποπτεύων την κ. Ρεπούση, η οποία στο σχολικό βιβλίο της ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού  έγραψε ότι (το έτος 1922) στη Σμύρνη δεν έγινε σφαγή των Ελλήνων αλλά "συνωστισμός";
Τι περιμένουμε λοιπόν να μας πει ο κ. Βερέμης;  Και μόνο η φράση "δημιουργία του ελληνικού έθνους" είναι ψευδέστατη, αφού το 1821 αναγεννήθηκε μεν το ελληνικό έθνος αλλά δεν δημιουργήθηκε (αφού προϋπήρχε) !!!

Μήπως ο κ. Βερέμης και η "παρέα" του θα πρέπει να ξαναδιαβάσουν τα λόγια του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, ο οποίος μιλώντας στους μαθητές του πρώτου Γυμνασίου στην Πνύκα (7 Οκτωβρίου 1838)  είπε:  "...Οι παλαιοί Έλληνες, οι πρόγονοί μας, έπεσαν εις την διχόνοια και ετρώγονταν μεταξύ τους, και έτσι έλαβαν καιρό πρώτα οι Ρωμαίοι, έπειτα άλλοι βάρβαροι καί τους υπόταξαν. Ύστερα ήλθαν οι Μουσουλμάνοι και έκαμαν ό,τι ημπορούσαν, δια να αλλάξη ο λαός την πίστιν του. Έκοψαν γλώσσες εις πολλούς ανθρώπους, αλλ'  εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν... Όταν επιάσαμε τα άρματα είπαμε πρώτα υπέρ Πίστεως και έπειτα υπέρ Πατρίδος". 

Τέλος επί 40 και πλέον χρόνια η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ κάθε 15η Αυγούστου είχε πρωτοσέλιδο μία εικόνα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου και κάθε Χριστούγεννα είχε (στην πρώτη σελίδα) μία εικόνα της Γεννήσεως του Χριστού. Για πρώτη φορά από το 2010 δεν είχε καμία απολύτως εικόνα είτε της Κοιμήσεως (15Αύγουστο) είτε της Γεννήσεως (Χριστούγεννα).
Σας λέει κάτι αυτό; Πάντως να είναι όλα τυχαία, δεν νομίζω!!!

Μετά τιμής
ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΗΣ  ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ,  Μ.Α.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
http://antibaro.gr/fakelos/1821


Η απάντηση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος στον Νίκου Δήμου 

Χωρίς τον ορθόδοξο κλήρο δεν θα πετύχαινε η μεγάλη εθνική εξόρμηση του 1821. Ορισμένοι προπαγανδιστές ξεπερασμένων ιδεολογιών αρνούνται τον ρόλο της Ορθοδόξου Εκκλησίας, όπως φάνηκε και από δημοσιεύματα και τηλεοπτικές εκπομπές των τελευταίων ημερών. Αποδεικνύονται ανιστόρητοι και εμπαθείς.
 

Ο Γάλλος Πρόξενος Πουκεβίλ, ο οποίος έζησε τα γεγονότα της Ελληνικής Επαναστάσεως, γράφει ότι 100 Πατριάρχες και Επίσκοποι θανατώθηκαν κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας και του Αγώνος. 80 κινήματα έκαναν οι Έλληνες πριν από το 1821 και στα περισσότερα πρωτοστατούσαν Επίσκοποι. Θυμίζω ότι από το 1680 έως το 1700 η Ανατολική Στερεά ήταν ελεύθερη μετά από την εξέγερση δύο Επισκόπων, του Θηβών Ιεροθέου και του Σαλώνων Φιλοθέου.
Το 1821 βάφεται με το αίμα του Πατριάρχη Γρηγορίου Ε΄ και του Πατριάρχη Κυρίλλου Στ΄, του από Ανδριανουπόλεως. Εκτός από τον Επίσκοπο της Πάτρας Γερμανό που ευλόγησε το λάβαρο στην Αγία Λαύρα (17 Μαρτίου 1821) και στην Πάτρα (25 Μαρτίου 1821), ο Σαλώνων Ησα?ας κηρύσσει την Επανάσταση στη Φωκίδα και θυσιάζεται στην Αλαμάνα. Στην Πάτμο έρχεται γι’ αυτόν τον σκοπό ο Πάτμιος Πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόφιλος Παγκώστας και υψώνει και αυτός λάβαρο επαναστατικό. Από τότε δεν ξαναγύρισε στον θρόνο του.
Οι περισσότεροι Επίσκοποι της Πελοποννήσου κλείσθηκαν στη φυλακή του πασά της Τριπολιτσάς από τις αρχές Μαρτίου 1821 και μόνον τρεις βρέθηκαν ζωντανοί όταν μπήκαν οι Έλληνες μετά από 6,5 μήνες. Αυτή τη θυσία των κληρικών ας μην την λησμονούμε.
 

Στην Κύπρο ο Αρχιεπίσκοπος Κυπριανός είχε μυηθεί στη Φιλική Εταιρία. Οι Τούρκοι το πληροφορήθηκαν και στις 9 Ιουλίου 1821 έγινε η μεγάλη σφαγή στη Λευκωσία. Θανατώθηκε ο Κυπριανός και όλοι οι Επίσκοποι και οι Αρχιμανδρίτες του νησιού μαζί με τους προκρίτους. 
Πολλοί άλλοι Επίσκοποι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον Αγώνα όπως ο Έλους Άνθιμος, ο Βρεσθένης Θεοδώρητος, ο Ανδρούσης Ιωσήφ, ο Ταλαντίου Νεόφυτος. Και στη μεγαλειώδη Έξοδο του Μεσολογγίου ο Επίσκοπος Ρωγών Ιωσήφ, βοηθός του Μητροπολίτη Άρτης Πορφυρίου, θυσιάζεται ανατινάζοντας τον Ανεμόμυλο. 
 

Αλλά και στην ηθική και πνευματική προετοιμασία του 1821 ο ρόλος της Εκκλησίας και του Ράσου είναι μαχητικός και πανθομολογούμενος. Το ελληνορθόδοξο φρόνημα και η εθνική ταυτότητα διαφυλάχθηκαν με τη βοήθεια της Παιδείας, η οποία ήταν κατ’ εξοχήν έργο του ορθοδόξου κλήρου. Σε κρυφά και φανερά σχολεία, αναλόγως των συνθηκών που επικρατούσαν, τα ελληνόπουλα μάθαιναν από τους ιερείς την Πίστη τους, την γλώσσα τους και εγαλουχούντο με τον πόθο για Ελευθερία. Ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, από τη γέννηση του οποίου συμπληρώνονται τριακόσια χρόνια, ήταν ιερομόναχος, ίδρυσε διακόσια σχολεία και κήρυξε σε εκατοντάδες πόλεις και χωριά την ελπίδα για το «ποθούμενον», την απελευθέρωση. Οι Νεομάρτυρες, οι πρώτοι αντιστασιακοί της δουλείας, αρνήθηκαν να τουρκέψουν και δεν φοβήθηκαν τον δήμιο. Την πνευματική τους υποστήριξη και ενθάρρυνση είχαν αναλάβει οι κληρικοί που τους εξομολογούσαν, οι λεγόμενοι «αλείπται». 
Ορισμένοι διαδίδουν ότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο «αφόρισε τον Ρήγα Φεραίο». Τούτο είναι ανακριβές. Η αλήθεια είναι ότι μετά από τις απειλές και τις φορτικές πιέσεις του Σουλτάνου ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε΄ απέστειλε επιστολή στον Μητροπολίτη Σμύρνης Άνθιμο, με την οποία εκφράζει σοβαρές επιφυλάξεις για το κείμενο του Ρήγα που είχε τίτλο «Νέα Πολιτική Διοίκησις», χωρίς να απαξιώνεται η προσωπικότητα του Εθνομάρτυρος.
 

Είναι εύκολο να ξαναγράφει κάποιος την Ιστορία κατά το δοκούν. Όμως Ιστορία είναι η μελέτη των πηγών. Οι προσωπικές ερμηνείες και παρερμηνείες καταδεικνύουν φανατισμό, εθελοτυφλία και άγνοια των πηγών. Όσοι έζησαν τα γεγονότα, Έλληνες και ξένοι, αγωνιστές και λόγιοι, παραδέχονται ότι χωρίς τον ορθόδοξο κλήρο οι Έλληνες δεν θα είχαν ελευθερωθεί. Διαβάστε τον Νικόλαο Κασομούλη, τον Φωτάκο Χρυσανθόπουλο, τον Ιωάννη Μακρυγιάννη και τόσους άλλους αυτόπτες μάρτυρες των γεγονότων. Ακούστε τι λέει ο λαός μας μέσω του δημοτικού τραγουδιού. Επισκεφθείτε τα αμέτρητα πεδία των μαχών και τους τόπους του μαρτυρίου των ορθοδόξων κληρικών, Πατριαρχών, Επισκόπων, ιερέων, ιερομονάχων, διακόνων και απλών μοναχών. 
 

Η Εκκλησία της Ελλάδος επιχειρεί μία ψύχραιμη και τεκμηριωμένη προσέγγιση της Τουρκοκρατίας και του 1821 μέσω μιας σειράς δέκα επιστημονικών συνεδρίων, τα οποία διοργανώνει η Ειδική Συνοδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητος. Τα δύο πρώτα συνέδρια έχουν ήδη πραγματοποιηθεί και κυκλοφορείται ο Τόμος με τα Πρακτικά του Α΄ Συνεδρίου, του 2012. Το δέκατο και τελευταίο Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί συν Θεώ το 2021, όταν θα συμπληρώνονται ακριβώς διακόσια χρόνια από την κήρυξη της Μεγάλης Ελληνικής Επαναστάσεως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: