Διαβάζουμε και βλέπουμε στις
φωτογραφίες ότι στα κατεχόμενα της Κύπρου, ημίγυμνα μοντέλα ποζάρουν
στους τάφους των Ελληνοκυπρίων.
Λέγεται "τέχνη" αυτό; Μήπως "δημοκρατία"; Και αν ναί, αλήθεια δεν δοκιμάζουμε το ίδιο στα οθωμανικά νεκροταφεία ;
Μή
γένοιτο βέβαια, διότι εμείς ξέρουμε να σεβόμαστε τους νεκρούς. Αλλά δεν
πρέπει κάτι να γίνει με τις προκλήσεις τους και με τον δικό μας (των
πολιτικών μας, βεβαίως) ενδοτισμό και ραγιαδισμό;
Αν προσέξετε τις φωτογραφίες, θα δείτε ότι οι σταυροί των μνημάτων, είναι ξηλωμένοι....Έχει και αυτό την σημασία του!
Μίλησε κανείς για ελληνοτουρκική φιλία;
Και
τί έχουν να μας πουν οι προοδευτικάριοι που ενοχλούνται από την ελληνική
ιστορία του 1821, του 1922 και των Ιμίων και μας λένε ότι αυτά
πέρασαν...και δεν πρέπει να τα θυμόμαστε γιατί τώρα είμαστε καλοί
γείτονες;
Δείτε
τις φωτογραφίες για να επαληθευτεί, για άλλη μία φορά, το ότι "ο λύκος
τρίχα δεν αλλάζει". Επίσης να θυμήσουμε ότι οι φίλοι που... τρώνε το
σταφύλι πρέπει να είναι δύο και όχι ο ένας να κρατάει το τσαμπί και ο
άλλος να τρώει τις ρώγες, διότι τότε δεν λέγεται φιλία αλλά η άλλη λέξη
σε ..ία. Και προς το παρόν, εμείς κρατάμε απλώς το τσαμπί...των
ζεϊμπέκικων και της κουμπαριάς!
Ακολουθεί η ανακοίνωση -καταγγελία της Α.Φ.Κ. Τόλμη Θλιβερές και αποτρόπαιες χαρακτηρίζουμε τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο το τελευταίο εικοσιτετράωρο με μοντέλα από την Τουρκία να ποζάρουν προκλητικά πάνω σε τάφους Ελληνοκυπρίων στα κατεχόμενα. Οι φωτογραφίες αυτές αποτελούν τη σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι. Η προδοτική ηγεσία μας πρέπει επιτέλους να αντιδράσει απέναντι σε αυτή την εμετική κίνηση γιατί το γεγονός ότι εθελοτυφλεί στις απανωτές προκλήσεις που δεχόμαστε είτε με τις διάφορες δηλώσεις είτε τώρα με αυτή τη φωτογράφηση, μπορεί να μας προκαλεί μόνο θλίψη και θυμό.
Τίθεται το θέμα περί γνησιότητας των φωτογραφιών όμως αξίζει να έχουμε αμφιβολίες; Οι άνθρωποι αυτοί με τους οποίους ο «κοινοτάρχης» ισχυρίζεται ότι υπάρχει ή τουλάχιστον μπορεί να αναπτυχθεί φιλία πολλές φορές απέδειξαν ότι δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο και πάνω από όλα καμία διάθεση να σεβαστούν χώρους ιερούς για εμάς. Μετέτρεψαν εκκλησίες μας σε σταύλους, βεβήλωσαν τους τάφους μας και τώρα έχουν το θράσος να φωτογραφίζονται μαζί με τα «μεγαλουργήματα»/κακουργήματα τους. Οποιαδήποτε μορφή ανοχής και αν υποδείξαμε προσπαθούν τώρα προκλητικά να την φτάσουν στα όρια της άρα ήρθε η ώρα να αντιδράσουμε. Μέχρι που μπορεί ακόμα να φτάσει η ασυνειδησία και η ασέβεια τους και τι άλλο χρειάζεται να γίνει για να αντιδράσει η δική μας ηγεσία;
Ο πρόεδρος ΑναΝστασιάδης μπορεί εύκολα να κατηγορεί τους εθνικιστές των δύο κοινοτήτων για
τη σημερινή κατάσταση και να παραχωρεί δικαιολογίες για να χρησιμοποιούν οι εγκληματίες που το 1974 σκότωσαν, βίασαν, αιχμαλώτισαν και έδιωξαν από τις πατρογονικές τους εστίες τόσες χιλιάδες Έλληνες απορούμε όμως τώρα μπορεί να αντιδράσει ή μήπως το να δείξει τον αποτροπιασμό του για αυτές τις κινήσεις είναι ακραία πράξη σύμφωνα με τα δικά του κριτήρια;
«Θεωρώ πως η αντίθετη άποψη είναι απόλυτα συνταγματικό δικαίωμα του κάθε πολίτη. Ενέργειες, όμως, που δεν περιορίζονται στην ελευθερία του λόγου, αλλά εκτείνονται σε βίαιες πράξεις και αναδύουν φασιστική νοοτροπία, με το πρόσχημα του πατριωτισμού είναι όχι μόνο καταδικαστέες, αλλά και ζημιογόνες για την ασφάλεια και το καλώς νοούμενο συμφέρον του Κυπριακού Ελληνισμού», αναφέρει χαρακτηριστικά στη δήλωση του για τα γεγονότα που σχετίζονται με την ομιλία του Ταλάτ στο ΤΕΠΑΚ. Αναμένουμε τι έχει να δηλώσει τώρα για το συμφέρον του Κυπριακού Ελληνισμού και πως θα χαρακτηρίσει αυτές τις πράξεις; Γνωρίζει καταρχήν ότι ο Ταλάτ είναι ένας από τους εθνικιστές των δύο κοινοτήτων που αναφέρει και θέλει τόσο πρόθυμα να τον ακούσει να μιλά για διά-λυση του κυπριακού; Ή μήπως οι εν ψυχρώ εκτελέσεις της ΤΜΤ στην οποία ήταν μέλος ο Ταλάτ δεν ήταν καταδικαστέες πράξεις φασιστικής νοοτροπίας; Η φωτογράφηση αυτή στο βεβηλωμένο χώρο ήταν πράξη ένδειξης σεβασμού και εκτίμησης; Τα ημίγυμνα μοντέλα που αγκαλιάζουν την επιτάφια στήλη συμπατριώτη μας είχαν κάθε καλό σκοπό να αναδείξουν τη δύναμη της «ελληνοτουρκικής φιλίας» μέσω του σεβασμού απέναντι στους νεκρούς στο χώρο; Για πείτε μας κύριε ΑναΝστασιάδη!
Εκ του Δ.Σ.
Θυμίζουμε (σκηνές από τα κατεχόμενα):
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου