Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Ποιος λέει ψέματα;

Πρόεδρος Δημήτρης Χριστόφιας: Η Υπουργός Εμπορίου κα. Πραξούλα Αντωνιάδου υπέβαλε την παραίτηση της.

Πραξούλα Αντωνιάδου: Ουδέποτε υπέβαλα την παραίτησή μου στον πρόεδρο!

Διαβάστε αυτούσια την επιστολή του Προέδρου Χριστόφια προς την κ. Αντωνιάδου

14 Μαρτίου, 2012, έχει ως εξής

‘κα Πραξούλλα Κ. Αντωνιάδου
Υπουργό Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού

Αγαπητή κα Αντωνιάδου,

Μετά την από τηλεφώνου υποβολή της παραίτησης σας προς εμένα, ανέμενα από εσάς μια εξήγηση ή ακόμα και απολογία.

Μετά από παρέλευση τόσων ημερών και στη βάση εκείνης της προφορικής σας δήλωσης ανέμενα και αναμένω την υποβολή εκ μέρους σας και επίσημα και γραπτώς της παραίτησης σας.

Νοουμένου ότι εν τω μεταξύ εσείς δεν έχετε επανέλθει έχω αποφασίσει να προβώ σε περιορισμένο ανασχηματισμό της Κυβέρνησης αποδεχόμενος την παραίτηση σας’.

Διαβάστε αυτούσια την επιστολή της Π.Αντωνιάδου προς τον Πρόεδρο Χριστόφια

Λευκωσία, 18 Μαρτίου 2012

Εξοχώτατο Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας
Κύριο Δημήτρη Χριστόφια

Εξοχώτατε κύριε Πρόεδρε,

Αναφέρομαι στην επιστολή σας με ημερομηνία 14 Μαρτίου 2012 και οφείλω να τονίσω ότι σε καμιά περίπτωση δεν έχω υποβάλει την παραίτηση μου προς εσάς.

Λυπούμαι δε να προσθέσω ότι ή μεταφορά μηνυμάτων από τους συνεργάτες σας προς εσάς αναφορικά με τις δικές μου προθέσεις ήταν όπως διαφαίνεται παραπλανητική. Ανέμενα βέβαια ότι θα δινόταν η ευκαιρία στην Υπουργό να συναντηθεί προσωπικά με τον Πρόεδρο για να υπάρξει επαρκής επικοινωνία.

Ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχετε βέβαια το αποκλειστικό συνταγματικό δικαίωμα να διορίζετε και να παύετε Υπουργούς, το οποίο είναι απολύτως σεβαστό. Ούτως ή άλλως μου είχατε υποδείξει από τις πρώτες μέρες του διορισμού μου ότι οι Υπουργοί είναι αναλώσιμοι.

Έχω όμως υποχρέωση να σημειώσω ότι είμαι υπερήφανη για την έντιμη και σκληρή δουλειά που επιτέλεσα μέχρι τώρα ως Υπουργός, ως αποτέλεσμα της οποίας, στον τομέα της ενέργειας και μόνο:

Με εκτίμηση,

Πραξούλα Αντωνιάδου Κυριακού
Υπουργός

QUIZ ΑντιΠαρακμής: Ποιός είναι ο ψεύτης;

Δεν υπάρχουν σχόλια: