Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

"Ζητούμε Ελευθέρα και ζώσα εκκλησία", Απάντηση στον μητροπολίτη Σιατίστης

Στις προκλήσεις απαντάμε με ΠΡΟΚΛΗΣΗ.
Επιλέξαμε δύο "δυνατές" απαντήσεις στην προκλητική τοποθέτηση του μητροπολίτου Σισανίου και Σιατίστης. Η μία του ίδιου του πατρός Παϊσίου (αναφερόμενος στην τότε βλάσφημη ταινία "Ο τελευταίος Πειρασμός") και μία από το Ορθόδοξο περιοδικό "Στύλος Ορθοδοξίας".

Πριν τις παραθέσουμε θα επισημάνουμε μία ακόμη φορά πως ο ρόλος των πιστών έχει "εξοστρακιστεί" από την Ορθόδοξη Ελλαδική εκκλησία σε ρόλο απλού θεατή.

Πριν λίγες ημέρες καταγγείλαμε την "γκουροποίηση" στο χώρο της Εκκλησίας (δείτε εδώ).
Ρόλο στην σημερινή Ορθόδοξη εκκλησία έχουν πλέον μόνον οι μητροπολίτες.
Ίντριγκες, προσωπικές φιλοδοξίες, "μεταθέσεις" από τη μία μητρόπολη σε άλλη καλύτερη, χρηματισμοί, υποσχέσεις για αλισβερίσι, πολιτικοί εναγκαλισμοί, ακόμη και ύποπτα κέντρα είναι αυτοί που "εκλέγουν" τους νέους Ιεράρχες κάθε φορά που χηρεύει μία θέση και όχι το Άγιο Πνεύμα.
Αυτοί οι Ιεράρχες στη συνέχεια παίρνουν τις αποφάσεις ερήμην του λαού. Τώρα φαίνεται κάποιοι πέρασαν και στην αντεπίθεση: Αντί να απολογούνται, ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ όσους πιστούς τολμούν να βγουν από την "αποθήκη" και να πάρουν και πάλι τη θέση τους μέσα στην Ορθόδοξη εκκλησία.

Απλά ας γνωρίζουν ότι η οργή του κόσμου αυξάνει. Όπως και η δική μας (ως ιστολόγιο και ως πιστά μέλη της εκκλησίας μας).
Η ώρα που θα καθαρίσει "η ήρα από το σιτάρι" φτάνει.. Ζητούμε "ελευθέρα και ΖΩΣΑ εκκλησία". Δεν θα χαριστούμε πλέον σε κανέναν όπως δεν χαρίστηκε σε κανέναν και ο γέροντας Αυγουστίνος Καντιώτης.
Και τότε δεν θα τους σώσει κανένας υψηλός τους προσκεκλημένος και κανένας Οικουμενικός Πατριάρχης στον οποίο πιθανώς θέλουν να φανούν αρεστοί λίγο πριν την (νέα του) επίσκεψή.

Όχι, δεν θα το βάλουμε κάτω, δεν θα εγκαταλείψουμε τις θέσεις μας λίγο πριν τη μάχη,
δεν θα πετάξουμε την ασπίδα, ειδικά τώρα..
λίγοι πιστοί, με εξίσου λιγοστούς ποιμένες, θα σταθούμε όρθιοι
κι ο καθένας ας διαλέξει : τις επάλξεις ή το λαγούμι του.

 

Γέροντας Παΐσιος: 

"Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως"

Ἐξαιρετικὰ ἐπίκαιρο ἀπόσπασμα πό το βιβλίο "Λόγοι Γέροντος Παϊσίου, Πνευματική Αφύπνιση, Τόμος Β"

-Γέροντα, τὰ διάφορα κινήματα, οἱ διαμαρτυρίες ποῦ γίνονται ἀπὸ Χριστιανοὺς ἔχουν κάποιο ἀποτέλεσμα;
-Ἡ παρουσία τῶν Χριστιανῶν εἶναι πλέον ὁμολογία πίστεως. Mπορεῖ κανεὶς μὲ τὴν προσευχὴ νὰ βοηθήση περισσότερο ἀλλὰ τὴν σιωπή του θὰ τὴν ἐκμεταλλευτοῦν οἱ ἄλλοι καὶ θὰ ποῦν: "Ὁ τάδε καὶ ὁ τάδε δὲν διαμαρτυρήθηκαν, ἑπομένως εἶναι μὲ τὸ μέρος μας, συμφωνοῦν μαζί μας". 

Ἂν δὲν ἀρχίσουν μερικοὶ νὰ χτυποῦν τὸ κακό, νὰ ἐλέγχουν δηλαδὴ αὐτοὺς ποὺ σκανδαλίζουν τοὺς πιστούς, θὰ γίνη μεγαλύτερο κακό. Ἔτσι θὰ τονωθοῦν λίγο οἱ πιστοί, ἀλλὰ καὶ θὰ ἐμποδισθοῦν λίγο ὅσοι πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία. 

Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι δικό τους καΐκι, νὰ κάνουν βόλτες. Εἶναι σκάφος τοῦ Χριστοῦ. Ἀυτοὶ εἶναι  κατακριτέοι. Τὸ μόνο ποὺ τοὺς ἐνδιαφέρει εἶναι νὰ ἔχουμε μεγάλο μισθὸ, πολυτελὲς αὐτοκίνητο, νὰ τρέχουν στὶς διασκεδάσεις.... Καὶ ὕστερα κάνουν νόμο νὰ παντρεύονται μὲ πολιτικὸ γάμο, νομιμοποιοῦν τὶς ἀμβλώσεις.... Τί θὰ κάνη ὁ Θεός, ἄλλο θέμα.

Καὶ μὲ τὶς βλάσφημες ταινίες ποὺ παρουσιάζουν θέλουν νὰ γελοιοποιήσουν τὸν Χριστό. Τὸ κάνουν γιὰ νὰ ποῦν "αὐτὸς ἦταν ὁ Χριστός, τώρα θὰ ἔρθη ὁ Μεσσίας" καὶ νὰ
 παρουσιάσουν μετὰ τὸν "Μεσσία" τους. Ἐκεῖ τὸ πάνε.
-Οἱ ἄνθρωποι Γέροντα τὰ πιστεύουν καὶ βλάπτονται!
-Ὁ βλαμμένος βλάπτεται. Τά πιστεύει, γιατί θέλει νὰ δικαιολογήση τὰ ἀδιακιολόγητα καὶ νὰ ἀναπαύση τὸν λογισμό του. Μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα πᾶνε νὰ δικαιολογήσουν ἠθικὲς ἀταξίες. Τὸ  ἔχουν παρακάνει. Εἶχαν κάνει μήνυση ὅτι ἡ ταινία "Ὁ τελευταῖος πειρασμὸς" προσβάλλει τὴν θρησκεία καὶ οἱ εἰσαγγελεῖς εἶπαν: "Δὲν εἶναι τίποτε".

Τέτοιες βλασφημίες δὲν ἀκούστηκαν ποτέ! Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως. Βέβαια μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα γίνεται καὶ ἕνα καλό, χωρίζει ἡ ἤρα ἀπὸ τὸ σιτάρι, κοσκινίζεται ὁ κόσμος.
Μιμητές του Ιουλιανού του Παραβάτη ...
«...Και με τις βλάσφημες ταινίες πού παρουσιάζουν, θέλουν να γελοιοποιήσουν τον Χριστό... Η Διαμαρτυρία για την βλάσφημη εκείνη ταινία ήταν ομολογία πίστεως.
Το κάνουν, για να πουν «αυτός ήταν ο Χριστός, τώρα θα έρθει ό Μεσσίας», και να παρουσιάσουν μετά τον «Μεσσία» τους. Εκεί το πάνε». (Γέροντας Παΐσιος για τη βλάσφημη ταινία «Ο τελευταίος πειρασμός» που βασίζονταν στο ομώνυμο βιβλίο του Ν. Καζαντζάκη)

Το πόσο επίκαιρα είναι σήμερα τα λόγια αυτά του γέροντα Παϊσίου το κατανοούν όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Ζούμε και βιώνουμε άλλωστε καταστάσεις πρωτόγνωρες για την ευλογημένη αυτή χώρα. Καταστάσεις ευτελισμού των πάντων που κάλλιστα θα μπορούσαμε να περιγράψουμε με τη γνωστή αγιογραφική λαϊκή ρήση «Σόδομα και Γόμορρα»! Καταστάσεις που αμιγώς ευθύνονται για την πνευματική και οικονομική κρίση και εν γένει για την όλη κατάντια της Ελλάδος. Καταστάσεις που μετέτρεψαν την Ελλάδα από λίκνο του πολιτισμού και των αξιών που ήταν σε δακτυλοδεικτούμενη χώρα και παράδειγμα προς αποφυγήν! Καταστάσεις που ενέπνευσαν ένα αμιγώς τυραννικό και φασιστικό καθεστώς όπου οι λίγοι (βλ. λίστα Λαγκάρντ, σκάνδαλα) που ζουν σε βάρος των πολλών επαινούνται και οι πολλοί καταπιέζονται ακόμη περαιτέρω στο όνομα της δήθεν ... ανάπτυξης!
Αυτή ακριβώς η δαιμονική νοοτροπία οδηγεί τις θεσμοθετημένες από το Δημιουργό Θεό αξίες όπως η ελευθερία και η δημοκρατία να παρερμηνεύονται, να ποδοπατούνται, να διαστρεβλώνονται μπροστά στη δαιμονική επέλαση της ασυδοσίας και του μυστηρίου της ανομίας. 

Στην θέση τους τοποθετούνται με περίτεχνο τρόπο η ιδιοτέλεια, η υποκρισία, ο άκρατος εγωϊσμός που προκαλούν τα κάθε λογής πάθη και το συμφέρον! Με λίγα λόγια επικρατεί η φιλοσοφία του Σάτρ που θέλει τον πλησίον ως αντίπαλο και εχθρό. Επικρατεί ακόμη η φαρισαϊκή νοοτροπία και αντίληψη περί του κόσμου που μεταβάλλει πολλούς σε «λύκους βαρείς μη φειδόμενους του ποιμνίου»... 

Όποιος μάλιστα τολμήσει να σηκώσει ανάστημα και να αντιδράσει στο ισχυρό αυτό ρεύμα τούτο της ασέβειας, στο ρεύμα της προσπελάζουσας ανηθικότητας αμέσως ενοχοποιείται! Τότε το σύστημα αυτό της ανομίας, ως νέος Γολιάθ αναλαμβάνει να εκδιώξει, να περιθωριοποιήσει και δια του τρόπου αυτού να αντιμετωπίσει την εφιστάμενη απειλή που συνιστά η διαφωνία... Τότε ξεσηκώνονται και επιστρατεύονται οι αυτο-ανακηρυσσόμενοι ως υπερασπιστές της Δημοκρατίας, οι αυτο-αποκαλούμενοι ειρηνιστές, οι αυτο-χαρακτηριζόμενοι ως προοδευτικοί, οι
γνήσιοι εκφραστές της ανηθικότητας και του νέου ειδωλολατρικού μοντέλου για να στοχοποιήσουν την αντίδραση.  

Να την εντάξουν μέσα σε καλούπια και όρια ώστε να μπορούν να την καταπολεμήσουν. Να την στολίσουν και να την ντύσουν στις σχολές του μεσαιωνικού διαφωτισμού-σκοταδισμού. Να την κεντήσουν με τις γνωστές ψεύτικες πλέον ετικέτες του «ακροδεξιού», του «φασίστα», του μέλους  μιας μίας μη κοινωνικά αποδεκτής -περιθωριακής οργάνωσης όπως λ. χ. παραθρησκευτικής κ.ο.κ.
Διά του τρόπου αυτού η δημόσια ειρηνική διαφωνία, η εν Χριστώ ομολογία εντάσσεται
στο δαιμονικό εκείνο πλαίσιο που μεταβάλλει τον πραγματικό θύτη σε θύμα και αντίστοιχα μετατρέπει το θύμα σε θύτη. 

Μέσα σ’ αυτό τον παραλογισμό της σύγχρονης εποχής είναι φυσικό η βλασφημία και οι κάθε λογής βλάσφημοι και εν γένει οι ασεβείς έναντι της ηθικής και των αξιών να προστατεύονται. Είναι φυσικό τα κάθε λογής όργανα και υποστηρικτές μιαρών στοών και δαιμονικών λεσχών, ασήμαντα ανθρωπάκια να αναδεικνύονται σε πολιτικούς άρχοντες και να καταλαμβάνουν υπουργικές ακόμη και πρωθυπουργικές θέσεις. Είναι ακόμη φυσικό στο όνομα αυτού που υπηρετούν μέσα ως μέλη των στοών και των λεσχών αυτών να ζηλεύουν τη δόξα μεγάλων διωκτών της Χριστιανοσύνης όπως λ. χ. του Ιουλιανού του παραβάτη και να συλλαμβάνουν νέους και γέροντες και γερόντισσες. Είναι φυσικό για τέτοιες κυβερνήσεις της ανηθικότητας να οδηγούν Ορθοδόξους Χριστιανούς ως κοινούς «εγκληματίες» στα κρατητήρια και στις φυλακές.

Αφύσικο στην προκειμένη περίπτωση είναι οι έμμεσοι διώκτες του Χριστού να παρουσιάζονται ως δήθεν Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Αφύσικο είναι αν και δεδηλωμένα με τις πράξεις και αποφάσεις τους μέλη και οπαδοί του μιαρού Σατανά να επικαλούνται το Θεό να τους βοηθήσει να βγάλουν λ.χ. την Ελλάδα από το τέλμα της οικονομικής κρίσης.

Γιατί γι’ όλους αυτούς τους ανωτέρω σφετεριστές της αλήθειας που τύποις και όχι ουσία είναι χριστιανοί η ομολογία των Ορθοδόξων Χριστιανών από άφησαν την χαλαρότητα του καναπέ και την κατευθυνόμενη πλύση εγκεφάλου των τηλεοπτικών ΜΜΕ εκλαμβάνεται ως «έγκλημα»! Μέσα στο πλαίσιο τούτο ήταν πλήρης δικαιολογημένο το πολίτευμα της Δημοκρατίας να αποστείλει τις δυνάμεις καταστολής προκειμένου να τους προπηλακίσουν, να τους απωθήσουν στο όνομα μιας εικονικής ελευθερίας για να εκτοξευθούν χωρίς πρόβλημα προς τον ουρανό τα πύρινα βέλη της βλασφημίας.

Φθηνή δικαιολογία άλλωστε αποτελεί γι’ αυτούς που κινούν τα νήματα της εξουσίας είτε μέσω του θεσμού της δικαιοσύνης είτε μέσω της πολιτειακής αρχής  η αποδοχή του ψεύδους ασυζητητί της παραγωγού και παρουσιαζόμενης ως «ηθο-ποιού» Βάσιας Παναγοπούλου, η οποία αναιδώς υποστήριζε η χυδαία θεατρική παράσταση δεν σχετίζεται με τον Χριστό και τους Αποστόλους!  Αντιθέτως ο εβραϊκής καταγωγής βραβευμένος από τον γνωστό Σιωνιστή Ροκφέλερ ομοφυλόφιλος συγγραφέας Τέρενς Μάκ Νάλι, ισχυρίζεται ότι το έργο του αφορά τη ζωή του Χριστού και την αποκατάσταση της αληθείας!!!
(σχόλιο blogger: πως γίνεται μια παράσταση με τίτλο "Corpus Christi" και πρωταγωνιστές 12 μαθητές, τον ηγέτη και την Παναγία να μην σχετίζεται με τον Χριστό! Θα μας τρελάνουν!!)

Αποδεχόμενοι το ψεύδος τούτο διακόσιοι περίπου υπερασπιστές της Δημοκρατίας και του παράλογου αυτού πολιτισμού συγκεντρώθηκαν έξω από το θέατρο της για να αντιταχθούν στην «λογοκρισία» και την «πυρά» που δήθεν επέβαλλαν όσοι διαμαρτυρήθηκαν. Βέβαια μέσω της στάσης αυτής επιχειρούν ασυνειδήτως να εξαλείψουν προσωπικές ενοχές που προκαλεί ο εναγκαλισμός τους με το παράλογο, το παράνομο και την ασυδοσία... Καθίστανται υπερασπιστές της κατ’ εξοχήν ψυχασθένειας της ανωμαλίας (κιναιδισμού) την οποία παρουσιάζουν ως «διαφορετικότητα» και την αναδεικνύουν ως υπέρτατο ανθρώπινο δικαίωμα. Επιστρατεύουν το παράλογο προκειμένου να ταυτίσουν τον ψυχασθενή ανώμαλο με την ψυχασθένεια και μέσω της σύγχυσης αυτής να καθιερώσουν επισήμως στο όνομα της ψευτο-δημοκρατίας και της φασιστικής τους ιδεολογίας την ανωμαλία ως θεσμό! Αντιπολιτεύονται κάθε τι που τους ενοχλεί και συνειδησιακά τους ελέγχει στην ψυχοσωματική παραβατικότητά τους. Φθάνουν  στο σημείο έτσι να ενοχλούνται ως δημοκράτες από τον ήχο της καμπάνας, από τις ιερές εικόνες, από τον σταυρό, και να αναπτύσσουν με αποφάσεις και πράξεις μια συντονισμένη πολεμική σε βάρος της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Εκλαμβάνουν την Ορθόδοξη Εκκλησία ως μια ιδέα «αναχρονιστική» και την ταυτίζουν με τις απαράδεκτες και καταδικαστέες μεθόδους της εκκοσμικευμένης παπικής κοινότητας. Επιθυμούν διακαώς μέσα από μια αμιγώς φασιστική νοοτροπία να παρουσιάσουν τους χριστιανούς και την εκκλησιαστική ζωή ως αντίθετους σε όσα αυτοί εκλαμβάνουν ως πρόοδο. Χρησιμοποιούν τις ίδιες μεσαιωνικές παπικές τακτικές και μεθόδους για να στιγματίσουν, να ειρωνευτούν αυτούς που συνειδητά αντιστέκονται σ’ αυτήν την κατρακύλα μη ανεχόμενοι τη σήψη, τη διαφθορά και τη δυσωδία που εξ αυτής αναδύεται.

Σχολιάζοντας την κατάσταση αυτή γέροντας ασκητής του Παγγαίου Όρους μας προέτρεψε να αναγνώσουμε τους συγκεκριμένους στίχους: «παρά πάντας τους εχθρούς μου εγεννήθην όνειδος, καί τοις γείτοσί μου σφόδρα, και φόβος τοις γνωστοίς μου... Κύριε, μη καταισχυνθείην, ότι επεκαλεσάμην σε’ αισχυνθείησαν ασεβείς, καί καταχθείησαν εις άδου. Μη παραζήλου εν πονηρευομένοις, μηδέ ζήλου τους ποιούντας την ανομίαν. Ότι ωσεί χόρτος ταχύ αποξηρανθήσονται, και ωσεί λάχαν χλόης ταχύ αποπεσούνται...»! Και πρόσθεσε: Είμαστε εν μέσω συνταρακτικών γεγονότων. Έχει αρχίσει η διαδικασία του καθαρισμού της ήρας από το σιτάρι. Από τις πόλεις που εκτοξεύθηκαν πύρινα βέλη βλασφημίας δεν διασώθηκε καμία. Καταστράφηκαν ολοσχερώς. Προσεύχομαι να λυπηθεί ο Θεός την Αθήνα για να μην υποστεί τα ίδια δεινά... Ζει Κύριος ο Θεός»!


Συντάκτης: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: